Այո
Ոչ
Դժվարանում եմ պատասխանել
Չուկ, իմ մոտ էն պահն ա, որ հիմքեր ունեմ չհավատալ: Նույն ցուցանակների մասին օրենքն ու եթերով ոչ հայերենի արգելելու կողմնակիցներն են կռիվ անում օտարալեզու դպրոցների դեմ: Նույն ռուսերեն բարև չընդունողներն են կռիվ անում օտարալեզու դպրոցների դեմ: Իսկ, ինչպես ձեր չսիրած ռուսներն են ասում, «մի քիչ ֆանատիկ» կամ «կոնկրետ ոլորտում ֆանատիկ» չի լինում:
Չէ, արի լուրջ նայենք: Եթե էդքան կոնտր եմ ու հակա եմ գնում, մտեք թեմա բացեք՝ «ցույց անենք հանուն հայալեզու կրթական համակարգում բարեփոխումների»: Կամ «հանուն դպրոցներում կոռուպցիայի վերահսկման և կանխման»: Հետաքրքիր է, ինչպես կարող եմ դրան հակա գնալ:
Քո սեփական օրինակով, ասենք, եթե երկիր մեծ քանակությամբ տրյուֆելներ են ներկրվել, բայց նեխել ու փչացել են, ու տարբերակ կա մարդկանց հաց տալ, մենակ տրյուֆելները սպառելու համար նրանց հասարակ հացի հնարավորությունից զրկելը մի քիչ անբարոյական է: Ինչևէ, ես էլ արդարացնեմ քեզ. քո օրինակն, անկախ ամեն ինչից, չի ցործում: Տվյալ տեպքում գործ ունենք հայ արտադրողի հետ, որը բորբոսնած հաց է մատակարարում մարդկանց, ու արտասահմանյան իմպորտի հետ, որը, ենթադրաբար, տանելի որակի է: Ու դու, հայ արտադրողին համարելով անմրցունակ, փորձում ես արգելել իմպորտը, որպեսզի ներքին արտադրողի շահերը պաշտպանես: Ինչը ներքին արտադրողին հնարավորություն է տալիս չանհանգստանալ գնորդների քանակի մասին ու շարունակել բորբոսնած հաց մատակարարել:
Եթե ուշադիր լինենք, Հայաստանում կրթական համակարգի խնդիրների մեծ մասը կոնկրետ դպրոցի մակարդակով են: Այլ կերպ ասած, կադրերի սխալ/կողմնապահ ընտրություն, ոչ կոմպետենտ ու էնտուզիազմից զուրկ ուսուցիչներ, ֆինանսավորման յուրացում, կոռուպցիա՝ սա հիսուն տոկոսն է: Մյուս հիսուն տոկոսը դպրոցներում կրիմինալակերպ ինֆրաստրուկտուրայի ձևավորումն է ու սովորելու «զապադլո» լինելը: Եթե ռուսալեզու դպրոցներն ինչ-որ բան կարող են փոխել, ապա միայն առաջին մասում: Երկրորդի հախից կարող են գալ, եթե աշակերտների վրա «ֆեյս կոնտրոլ» դնեն: Ու եթե ռուսալեզու դպրոցները կարողանան լուծել դպրոցում կրիմինալատիպ ինֆրաստրուկտուրայի ձևավորումը, ես ոչ միայն երեխաներիս ռուսալեզու դպրոց կուղարկեմ, այլ նաև երկու ձեռքով ու ոտքով կպայքարեմ օրենքի անցնելու համար: Քանի որ կրիմնիալատիպ ինֆրաստրուկտուրան Հայաստանին շատ ավելի է սպառնում, քան հարյուր ռուսալեզու դպրոց:
Բայց խոսքն ուրիշ բանի մասին է: Նուբարաշենի գիշերօթիկ-դպրոցի օրինակի վրա տեսել ենք, թե ինչ, հաճախ օրենքն անցնող արարքների են դիմում դիրեկտորները, որպեսզի իրենց մոտ աշակերտների որոշակի քանակ ապահովեն: Անհնարին է վերահսկել բոլոր դպրոցները: Հավանականությունը, որ այնտեղ ինչ-որ բան ԵՐԲԵՎԷ կփոխվի, եթե դիրեկտորները մոտիվացիա չունենան, գրեթե զրոյական է:
Իհարկե, միշտ մնում է վտանգ, որ առավել «պուզատի» դիրեկտորները պարզապես իրենց դպրոցները ռուսալեզու կվերաձևակերպեն ու հրես՝ համազգային աղետը պատրաստ է: Ոչ թե որովհետև հայալեզու դպրոցները մրցունակ չեն: Այլ որովհետև ամեն դիրեկտոր, որոշ կաշառքով, իր դպրոցը ռուսալեզու կդարձնի, ու արի ու հսկիր՝ տա՞ս ռուսալեզու դպրոց են, թե՞, ասենք, տասնմեկ: Իսկ որտեղ տասնմեկը, այնտեղ էլ երեսունը: Ու՞: Ես ձեր պրիմիտիվ ստրատեգիայի վրա եմ զարմանում՝ գլխով պատին խփել, մինչև պատը ծակվի: Լավ, իսկ եթե չծակվե՞ց: Իսկ կարելի էր երկու ֆրոնտով աշխատել, որ պարտության դեպքում ուստահրանտների ասած տեռորիստական մեթոդների փոխարեն օտարալեզու դպրոցների բացման գործընթացի նկատմամբ լծակներ ունենայիք:
Իռլանդերենը խնդիրն ուրիշ է, իռլանդերենը որպես լեզու այսպես թե այնպես փաստացի առանձնապես գոյություն չունի, կան այս կամ այն տարածվածության գաելիկ բարբառներ: Որոնց քերականությունն ավելի սարսափելի է, քան հայերենի մաշտոցյանը: Չգիտեմ, սովոկներն ինչքանով էին հաշվի առել դա, բայց ի դեմս աբեղյանական հայերենի մենք ունենք նորմալիզացված, ուսուցման համար բավականաչափ պարզ քերականությամբ օժտված լեզու:
Իսկ որոշ լուսնոտներ քարոզում են վերադարձ մաշտոցյանին:
Ինչն իրոք կարող է հայերենի մահը դառնալ:
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Փաստով են խոսացել:Հետո շուռ եկան, ինձ հարցրին, թե ես ինչ դպրոցում եմ սովորում: Երբ իմացան, որ հայկական, զարմացած ասեցին. «Յա, բա ինչու՞ ես տենց խելոք»:
Դե հիմա լսիր իմ տեսանկյունին, Բյուր: Դու կին ես, ես էլ մի քանի ընկերուհի առաջ նենց ոչնչոտ դուռոչկայի հետ էի: Պատկերացրու՝ ժամը մեկ հիշողությունը ռեստարտ լինող տամագոչի: Կյանքս կերավ: Սրանից հետո ես կանանց պիտակավորելու եմ որպես տուպոյներ: Օրինակ՝ ինչպես գրավել քո սիրած տուպոյի սիրտը, այ այդպիսի թեմա եմ բացելու: Ինչպե՞ս կվերաբերվես դրան: Դու նման ես տարրական կուկլուսկլանցի ռասսիստի, որն ասում է՝ իմ եղբորը ՆԻԳԵՌՆԵՐԸ ծեծել են, ես հիմա ՆԻԳԵՌՆԵՐԻՑ վրեժ եմ լուծում: Հաճելի չի հնչում, չէ՞: Ինչ-որ մի երկու հոգու քեզ կոմպլիմենտ անելն արդյո՞ք քո ներսում այդքան խորը տրավմա է թողել: Եթե թողել է, ապա, կարծում եմ, քեզ ոչ թե միտինգները կօգնեն, այլ, ասենք, գեշտալտ-հոգեբանության լավ մասնագետը, քանի որ սա իր ոլորտին է մոտ ու նևրոտիկ երևույթ է:
Իհարկե, դու հոգեբաններին մի փոքր ես ավելի լավ վերաբերվում, քան, ասենք, ռուսախոսներին:
Նորից ու կրկին. եթե նույնիսկ պատրաստվում եք շարունակել գլխով պատին հարվածելը, ալտերնատիվ ելքեր չփնտրելը, երկրորդ ֆրոնտով չաշխատելը ցույց է տալիս, որ դուք կամ անհեռատես եք ու չափազանց ինքնավստահ, կամ իսկապես պլանավորում եք պարտության դեպքում վանդալիզմի ու տեռորիզմի գնալ, կամ էլ պարզապես բուռն գործունեության իմիտացիա եք անում՝ այն հույսով, որ հետո ձեզ ազգի հերոս կհռչակեն:
Վերաձևակերպեմ կոնստուկտիվ պայքարի ուղղությունները, որոնք կարելի էր ընտրել:
ա) Օտարալեզու դպրոցները կառուցել համապատասխան ազգային համայնքի հաշվարկով, բայց հանել ապարտեիդը (կարող է սովորել կամայական ՀՀ քաղաքացի): Օտարալեզու դպրոցներին պետական բյուջեից հատկացվում է համայնքի կրթական կարիքների համար նախատեսված ֆինանսավորում: Արհեստական պրիվելիգիաները բացակայում են, բայց եթե դպրոցներն ինքակազմակերպման ու ոչ պետական ֆինանսավորման հաշվին զարգանում են, այդպես էլ թող մնա: Իդեալական, դինամիկ տարբերակ:
բ) Օտարալեզու դպրոցների բացումը թույլատրել, պետական բյուջեից ֆինանսավորում չհատկացնել: Օտարալեզու դպրոցները՝ մասնավոր հիմունքներով: Կոնսերվատիվ տարբերակ:
գ) Օտարալեզու դպրոցների բացումը թույլատրել առանց նախապայմանների, բայց գործընթացը վերահսկել, որ մի օրում բոլոր դպրոցներն օտարալեզու չդառնան: Մյուս կողմից՝ պայքարել, որ օտարալեզու դպրոցների պրիվելիգիաների աղբյուր հանդիսացող դրամական մասը հավասար բաշխվի բոլոր դպրոցների միջև, քանի որ հակառակ դեպքում տեղի ունի անբարեխիղճ մրցակցություն ի վնաս «ներքին արտադրողի»: Կոնֆորմիստական տարբերակ:
Բայց, ինչպես ասում են, ձայն բարբառո հանապատի:
Ախր դուք էլ գիտեք, որ ես ճիշտ եմ: Պարզապես հակա եք ընկել: Ու ինձ չէ: Օրենքին: Ասենք, որ ֆիլմերում պատահում է՝ երկրի վրա եկող աստերոիդը փորձում են պայթեցնել: Այնինչ իրականում դա ոչ միայն պրակտիկ ու իրագործելի չի, այլ նաև կարելի է պարզապես կողային պայթյունով այն այլ ուղեծրով ուղարկել:
Ես բոլոր գրառումների մեջ տեսնում եմ կողմնապահ թվարկում նրա, թե ինչ վնաս թեորիապես կարող է հասցնել օտարալեզու դպրոցների բացումը: Բայց քչից-շատից օբյեկտիվ վերլուծություն միայն իմ մոտ կա: Հիմա ո՞վ է հակա:
Ով ուզում է հիստերիկա տեսնել, մտեք օտարալեզու դպրոցների դեմ ուղղված Ֆեյսբուքյան խումբը: Մի քիչ թերթեք պատի գրառումները: Հա, հասկանում եմ, հիմա մոդա է հակագլոբալիստ լինելը, մի տաս-տասնհինգ տարի առաջ լրիվ նույն բաները ռուսներն էին անում:
Չուկ, ես իսկապես ուրիշի խաղի ուրիշի դուդուկն եմ փչում: Հայալեզու բլոգգինգով եմ զբաղվում, երբ, ասենք, ռուսախոս մասսայի համար գրելով կարող էի մի քանի հարյուր անգամ մեծ պուբլիկա ունենալ: Ակումբ.am եմ մտնում, երբ, ասենք, 4chan-ի մասսան մի քսանհինգ միլիարդ անգամ ավելի խելքը գլխին ու ինտելլեկտուալ է, էլ չխոսենք այն մասին, որ ընկերներիս մեծ մասն արդեն այնտեղ է: Ասենք, ես չեմ պատկերացնում, որ ռուսական ֆորումում ստիպված լինեմ նախամուսնական սեքսի ճիշտ կամ սխալ լինելը քննարկել: Բայց ես նաև գիտեմ, որ եթե ես ու էլի մի տաս-քսան հոգի թողնենք ու գնանք՝ դու, Հայկօն, Ռուֆուսը, Ֆրեյան, Ժառը, Արսն այդ թվում, հայալեզու ինտերնետը բում կապրեր, կծաղկեր, կփթթեր ու ֆորումը կվերածվեր չարբախի տնամերձ բորդյուրի: Այո, հայալեզու ֆորումի իրենից ինչ-որ բան ներկայացնելն ընկած է մատների վրա հաշվելու ենթակա մարդկանց վրա, ու թող իմ մասը փոքր լինի, ես այն տանում եմ, գիտակցելով, որ հայալեզու ինտերնետը երբևէ ի վիճակի չի լինի բավարար բան ներկայացնել որոշակի մակարդակից բարձր մարդկանց՝ մինիմում արտաքին մասնակցի համար համեմատաբար փակ լինելու հետևանքով (հայերենն, ի տարբերություն անգլերենի ու ռուսերենի, հասկանալի է, լավագույն դեպքում, հայերին): Google Translate-ը կարող է օգնել այդ խնդիրը, եթե բավականաչափ որակ ապահովի, բայց վախենամ՝ ոչ մեկին դա պետք չի, ու Google Translate-ի միակ պրակտիկ կիրառումը դեռևս ոմն անձանց քաղաքական համոզմունքների ինքնաարտահայտման ձևն է: Դա դեռ բավական չի, մի հատ էլ հայկական Վիկիպեդիան վատագույնն է տարածաշրջանում թե՛ հոդվածների քանակի, թե՛ կողմնապահության տեսանկյունից (չնայած, երկրորդ կետով Ադրբեջանն ու Վրաստանը մեզ կանցնեն երևի):Ոտերդ էդ կեղտով պարարտ հողում մի կեխտոտի, դու ուրիշի խաղի ուրիշի դուդուկն ես փչում՝ առանց հասկանալու թե ինչի մասին ա խոսքը:
Այլ կերպ ասած, խաղը շատ ավելի բարդ է, քան թվում է, ու «բուռն գործունեության իմիտացիայի» փոխարեն կարելի էր պրակտիկ բաներով զբաղվել: Օրինակ, հայախոսության հարկադրումը մի քանի ֆորումներում այնպիսի շիզմի բերեց, բայց դե հայոֆիլներն ասացին՝ տանձիս, առանց ռուսախոսների էլ յոլա կգնանք: Արդյունքում՝ ոլորտը, որն այնքան էլ հայալեզու չէր, բայց ծաղկում էր ապրում, լիքն էր ամենահետաքրքիր մարդկանցով (ես կարող եմ այդ մասին դատել, քանի որ ֆորումային կյանքով եմ ապրում դեռ 2001 թվից), որտեղ կարող էր քննարկվել քյառթերի նկատմամբ հանդուրժողական վերաբերմունքը, վերածվեց ինչի՞: Այո, հին ֆորումներում քեզ միգուցե խնդրեին, որ ռուսերեն գրես, քանի որ հայերեն տառերը ցույց չեն տալիս/ֆոնտը մանր ու տգեղ է Լինուքսի վրա: Այդպիսի դեպքեր էլ են եղել:
Բայց նայելով այդ ինտերնետին ու հիմիկվա ինտերնետին, կարող եմ միանշանակ ասել, որ առաջընթաց, պարունակության ու մասսայի առումով, եթե եղել է, ապա միայն ու միայն բացասական: Ու՝ որոշ մարդկանց կտրուկ, «փրկողական», հապշտապ որոշումների արդյունքում:
Իհարկե, Բյուրին դուր չէր գա այդ ինտերնետը. այնտեղ նույնիսկ ես ինձ առանձնապես խելացի չէի զգում:
Չեմ պատրաստվում քննադատել այդ մարդկանց, միգուցե այդ տարիներ գոյություն ունեցած ոլորտն իսկապես ի վերջո ձուլվեր արտասահմանյանին. ի վերջո, հայկական բլոգոսֆերա էլ առանձնապես չի եղել մինչև վերջերս: Ռուսական բլոգային կայքերում ռուսերեն բլոգգինգ էինք անում, երբ հայախոսները հասնում էին homo erectus-ի մակարդակին: Այնպես որ, միանշանակ դատել այս ամենի մասին սխալ է: Բայց օբյեկտիվորեն վերլուծել, ոչ թե հպարտությամբ նայել ավերակներին, կարելի է:
Օ, սարսափելի մեղք, օ ես, մեղսավորս, որ հրեամասոնաիլյումինատների ազդեցության տակ մեղանչեցի հայրենյաց մայրենի լեզվի դեմ: Բայց, միևնույն է, կասեմ ասածս. այո, Տիգը կարծիք հայտնեց, որ իմ ասածը չափազանց իդեալիստական է: Բայց նայեք՝ լեզուն կամ հայրենիքը, որոնց համար դուք պայքարում եք, ի՞նչ փաստացի արժեքներ ունեն: Նրանք հենց իդեալներ են: Ու ինչպե՞ս կարող ես պայքարել իդեալի համար, եթե իդեալիստ չես: Եթե իդեալիստ չես, ու պայքարում ես իդեալի համար, ապա կամ պատրաստվում ես այլ մարդկանց իդեալը մանիպուլյացիայի ենթարկել, կամ էլ պարզապես ֆանատիկ ես:
Ահա թե ինչ:
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Magic-Mushroom (16.12.2010), Tig (16.12.2010)
Ընդ որում, շնորհակալ եմ Չուկից՝ գոնե մեկը թեմայում «ըստ փաստի» պատասխանեց, թեչէ Ռամշտայնն արդեն սկսել էր ձանձրացնել:
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Սոֆ, էլի նույնը: Էլի իբր հակափաստարկ, կրկնելով հին ասածներդ ու չխորանալով ասածիս մեջ:
Կրկնում եմ. ոչ թե պարտադրենք, որ ուտեն նեխած տրյուֆելը, այլ ստեղծեն հնարավորություն, պարտադրենք, պահանջենք, որ տրյուֆելը լավ սարքեն:
Ասում ես, որ ոչ թե դա ենք պահանջում, այլ պայքարում ենք իմպորտի դեմ: ՃԻշտ ես ասում, որտև մինչ մենք դրա համար կպայքարենք, խնդիրն ավելի են բարդացնում, ոչ թե գալիս ու լավ սնունդ են տալիս, այլ ստեղծում են հիմք, որ տրյուֆելն ավելի հոտի: ՍՏԻՊՎԱԾ ԵՆՔ հիմա սրա հետ պայքարել:
Ասում ես, որ իբր ծայրահեղականներն են պայքարում: Գլուխդ պատովն ես տալիս: Չկա տենց բան: Օրենքի նախագծին դեմ ա բնակչության 70 տոկոսից ավելին, որի նվազ, չնչին մասն ա ծայրահեղական: Ծայրահեղականն էստեղ դու ես:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
հ.գ. Ափսոս որ քո նման ազատ ժամանակ շատ չունեմ, որ ամեն նախադասությանդ վրա մի հատ եքա տեքստ էլ՝ որի բովանդակությունը կարելի ա ուղիղ մեկ նախադասությամբ արտահայտել, ես գրեմ:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Էհ, կարճ ասած՝ ես հաղթեցի
Ի միջի այլոց, էդ բնակչության 70 տոկոսն ինչ-որ մի քանի հարյուր մարդու տպավորություն ա թողնումբնակչության 70 տոկոսը եթե դեմ լիներ օտարալեզու դպրոցներին, ձեր մտավախությունն օդ կրակել կլիներ: Բա էլ ո՞վ էր երեխաներին օտարալեզու դպրոց ուղարկելու:
Ես ավելի շատ հակված եմ մտածել, որ բնակչության 70 տոկոսը եթե գիտի էլ օրինագծի մասին, ապա թքած ունի նրա վրա, որովհետև ուրիշ պրոբլեմներ ունի:
Ինչպես, ասենք, ես: Օրինագծի վրա թքած ունեմ: Իսկ ձեր ֆանատիզմի վրա՝ ոչ: Ու ինչքան էլ դու ասես, ես դրանից գլուխս պատով չեմ տալու:
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Բայան, արի քեզ հոգեվերլուծեմ էլի՝ կներես, որ «հացդ» խլում եմՃիշտ այնպես ինչպես քո կողմից «շատ սիրված» որոշ մարդիկ աջ ու ձախ բոլորի մեջ ջհուդ են փնտրում ու օտար դավադրություն, դու էլ բոլորի մեջ նացիոնալիստ ու ծայրահեղական ես փնտրում ու առանց երկար բարակ մտածելու հակադրվում ես: Իսկ օրենքի մասին ասելու բան էլ չկա: Էս արդեն 848-րդ գրառումն ա, ինչ էլ ասվի կրկնություն ա լինելու:
![]()
Chuk (16.12.2010), Rammstein (16.12.2010), StrangeLittleGirl (16.12.2010), Ուլուանա (21.12.2010)
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Magic-Mushroom (16.12.2010)
Եկեք ի վերջո պարզենք, էտ ազատ ընտրությունը ունի՞ սահմաններ թե՞ ոչ: Եթե կոչվում ա ազատ, ուրեմն, պիտի որ չունենա, բայց, հանգամանքների բերումով մենք հայ ենք ծնվել, հետւաբար, ազգության ընտրությունը մեր փոխարեն արդեն կայացվել է, եթե կան մարդիկ ովքեր ուզում են ազատվել ճակատագրի այդ պարտադրանքից, ապա կարող են դա անել ոչ ի վնաս Հայաստանի հանրապետության եւ հայ ազգի:
Կրթական լեզվի ընտրությունը ոչ մի կերպ չի կարող դիտվել որպես ազատ ընտրության հնարավորություն, դա կարող է դիտվել, որպես ինչ որ բանից ազատվելու ցանկություն, տվյալ դեպքում մայրենի լեզվից ազատվելու ցանկություն, որովհետեւ, ինչպես արդեն նշեցի կան բաներ, որոնք ճակատագրի բերումով մեզ տրվել են, եւ եթե մենք ուզում ենք այդ հանգամանքները փոխել ապա ուզում ենք ազատվել, այլ ոչ թե ազատ ընտրել:
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Ռայ, էս մի դեպքը չի է մենակ... Գիտե՞ս ինչքան եմ նման բաների հանդիպել: Երբ իմացել են, որ մայրս Լոմոնոսովի համալսարանն է ավարտել, չեն հավատացել, որ ռուսական կրթություն չունի: Իսկ համալսարանում սովորելու տարիներին ռուսական կրթություն ունեցող դասախոսները ձեռ էին առնում հայկական կրթություն ունեցողներին, ընդ որում՝ լրիվ անհիմն, որովհետև թե´ ռուսական, թե´ հայկական կրթություն ունեցողների մեջ կային և´ հրաշալի մասնագետներ, և´ թող ու փախի կարգի անգրագետներ: Դու ասում ես՝ տրավմա, ես ասում եմ՝ հասարակության մեջ ընդունված երևույթ, որը կամաց-կամաց մարում է, բայց էդ դպրոցների բացման հետ նորից ոտքի կկանգի ու կբերի ներազգային թշնամության:Փաստով են խոսացել:
Դե հիմա լսիր իմ տեսանկյունին, Բյուր: Դու կին ես, ես էլ մի քանի ընկերուհի առաջ նենց ոչնչոտ դուռոչկայի հետ էի: Պատկերացրու՝ ժամը մեկ հիշողությունը ռեստարտ լինող տամագոչի: Կյանքս կերավ: Սրանից հետո ես կանանց պիտակավորելու եմ որպես տուպոյներ: Օրինակ՝ ինչպես գրավել քո սիրած տուպոյի սիրտը, այ այդպիսի թեմա եմ բացելու: Ինչպե՞ս կվերաբերվես դրան: Դու նման ես տարրական կուկլուսկլանցի ռասսիստի, որն ասում է՝ իմ եղբորը ՆԻԳԵՌՆԵՐԸ ծեծել են, ես հիմա ՆԻԳԵՌՆԵՐԻՑ վրեժ եմ լուծում: Հաճելի չի հնչում, չէ՞: Ինչ-որ մի երկու հոգու քեզ կոմպլիմենտ անելն արդյո՞ք քո ներսում այդքան խորը տրավմա է թողել: Եթե թողել է, ապա, կարծում եմ, քեզ ոչ թե միտինգները կօգնեն, այլ, ասենք, գեշտալտ-հոգեբանության լավ մասնագետը, քանի որ սա իր ոլորտին է մոտ ու նևրոտիկ երևույթ է:
Իհարկե, դու հոգեբաններին մի փոքր ես ավելի լավ վերաբերվում, քան, ասենք, ռուսախոսներին:
Ուլուանա (21.12.2010)
"Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"
Voice of the Nightingale - իմ բլոգը
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ