User Tag List

Նայել հարցման արդյունքները: Կո՞ւյս ես

Քվեարկողներ
142. Դուք չեք կարող մասնակցել այս հարցմանը
  • Այո

    54 38.03%
  • Ոչ

    61 42.96%
  • Չգիտեմ

    27 19.01%
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 264 հատից

Թեմա: Կուսության ինստիտուտ

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Kuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սենց բաներին չգիտեմ ոնց պատասխանեմ, որ չարգելափակվեմ, իմ արև:
    Ջանդ սաղ, ասա ու արգելափակվի
    Մեջբերում Kuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց էն որ երկրորդ օրը թռնում են գիրկդ, անունն էլ դնում են բնական կարիք ա, կամ չգիտեմ ինչ ա, էդ արդեն աբսուրդ ա, էդ հաստատ տենց չի: Կամ մեկը ասում էր՝ հաց ուտելու պես մի բան ա:
    Արի սենց ասեմ - ու ոնց նայում եմ, սեփականաշնորհում ենք էս թեման, սիրուն բան չի ստացվում - երկորդ օրը գիրկը թռնելը անհետաքրքիր ա, ինչ-որ արտակարգ մի երևույթ չի, բայց դե լավ կլինի, որ մի քանի օր էլ համբերի Էն որ բնական կարիք ա, էտ հաստատ, բայց որ հաց ու ջրի հետ են համեմատում, կդորմ չափազանցություն ա: Դե մարդ արարածը տավարից տարբերվում է նաև նրանով, որ պիտի կարողանա կառավարել իր ինստինկտները, պետքն եղած ժամանակ: Կարճ ասած, ապեր, չեմ ուզում գլուխ տանել, բայց կույս լինել չլինելն առաձնապես մի երևույթ չի, որ դրա մասին մարդիկ անդադար խոսեն, որ տառապեն դրանով: Ու կույս լինել չլինելն էլ հաստատ ոչ մեկի բարոյակա հատկանիշների մասին ենթադրություններ անելու առիթ չպետք է հանդիսանա: Թեթևաբարո լինելն ու կույս չլինելը իրարից հեռու ու տարբեր բաներ են:

    Մի բան էլ քանի չեմ մոռացել - երկրորդ օրը գիրկը թռնելն էլ, մի առանձնապես սարսափելի բան չի, պատահում ա: Պատահում ա, որ երկրորդ օրը գիրդ թռածը կյանքում դերակատարում ա ունենում, որ ոչ մի ամիսներով քամակ խաղացրած չի ունեցել: Պատահում ա Կին արարածը հետաքրքիր երևույթ ա, ու նրա մասին դատողություններ անել միայն նրանով, թե որ պահին ու ինչ պոզայով թռավ գիրկդ, պրիմիտիվություն կլիներ:

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Enigmatic (05.10.2009), Kuk (05.10.2009), Չամիչ (05.10.2009)

  3. #2
    Մշտական անդամ urartu-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.08.2009
    Գրառումներ
    341
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    կինը պետք է առաաքինի լինի նախ հոգով, եթե հոգին մաքուր է մարմինն էլ մաքուր կլինի. կարող է ինձ հետամնաց համարեք, բայց եթե աղջիկը մինչ նշանվելը հարաբերություն է ունենում ուրեմն ետ մեղմ ասած տուն տանելու բան չի, վերջ ստից բաներ չասեք,սեր մեր, չգիտեմ ինչ, հեչ կապ չունի թե ինչ պետճառով է եղել,այ եթե կինը ամուսնացած բաժանված է լինում ետ արդեն ուրիշ հարց է
    Վերջին խմբագրող՝ urartu: 05.10.2009, 23:28:
    У человека в жизни может быть два основных поведения: он либо катится, либо карабкается.
    Владимир Солоухин

  4. #3
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում urartu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կինը պետք է առաաքինի լինի նախ հոգով, եթե հոգին մաքուր է մարմինն էլ մաքուր կլինի. կարող է ինձ հետամնաց համարեք, բայց եթե աղջիկը մինչ նշանվելը հարաբերություն է ունենում ուրեմն ետ մեղմ ասած տուն տանելու բան չի
    Հա, լրիվ համաձայն եմ

    Իհարկե էդ էլ տուն տանելու բան չի (ի դեպ էդ-ով խոսում են իրի, առարկայի մասին), ավելի լավ ա ինքն իրա ոտով վեր կենա գա: Բա ծանր ա, հո չե՞ս գրկելու տանես

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  5. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (06.10.2009), Չամիչ (05.10.2009), Տրիբուն (06.10.2009), Ֆոտոն (05.10.2009)

  6. #4
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.03.2008
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    2,708
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Կարծում եմ, որ ինչ վերաբերվում է այս հարցին, ամեն ինչ ասված է ստորագրությանս մեջ՝
    "Ես չեմ ցանկանում, որ շրջակա միջավայրը ստեղծի ինձ": Այլ կերպ ասած՝ ես թքած ունեմ ժողովրդի՝ դարերից եկած տուպոյ ավանդույթների վրա: Կարմիր խնձոր, եսիմինչ: Կարևորը լինի, մնացածը երկրորդական բաներ են:

  7. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (06.10.2009), Yellow Raven (06.10.2009), Yevuk (05.10.2009), Ֆոտոն (05.10.2009)

  8. #5
    Կատվիկ Enigmatic-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.09.2008
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    1,334
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Ռեդ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարծում եմ, որ ինչ վերաբերվում է այս հարցին, ամեն ինչ ասված է ստորագրությանս մեջ՝
    "Ես չեմ ցանկանում, որ շրջակա միջավայրը ստեղծի ինձ": Այլ կերպ ասած՝ ես թքած ունեմ ժողովրդի՝ դարերից եկած տուպոյ ավանդույթների վրա: Կարմիր խնձոր, եսիմինչ: Կարևորը լինի, մնացածը երկրորդական բաներ են:
    Բայց Արամ ջան գիտես, աստված չանի, բայց որ հակարծ տենց դեպք եղավ, ինչ ուզում ա լինի, քո մեջ աննդհատ էտ միտքը քեզ կտանջի, ու մի բան արդեն էն չի լինի, իմ կարծիքով
    Я не высокомерна - я просто не считаю нужным улыбаться всем.

  9. #6
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.03.2008
    Տարիք
    33
    Գրառումներ
    2,708
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Enigmatic-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց Արամ ջան գիտես, աստված չանի, բայց որ հակարծ տենց դեպք եղավ, ինչ ուզում ա լինի, քո մեջ աննդհատ էտ միտքը քեզ կտանջի, ու մի բան արդեն էն չի լինի, իմ կարծիքով
    Սենց ասեմ, Լիա ջան, եթե իմացա, որ ինչ-որ պատահած մեկի հետ ա զրկվել կուսությունից, ուրեմն արդեն իրոք մի բան էն չի: Իսկ եթե նախկին ընկերոջ, ուրեմն ամեն ինչ նորմալ ա:
    Չեմ ուզում ասեմ, թե ես լրիվ թքած ունեմ կուսություն հարցի վրա: Չէ, , բայց թքած ունեմ այ էն էն "Նախաամուսնական ս.հ." հարցի վրա
    Վերջին խմբագրող՝ Ռեդ: 05.10.2009, 23:58:

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ուլուանա (06.10.2009), Չամիչ (06.10.2009), Տրիբուն (06.10.2009)

  11. #7
    Կատվիկ Enigmatic-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.09.2008
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    1,334
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Ռեդ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սենց ասեմ, Լիա ջան, եթե իմացա, որ ինչ-որ պատահած մեկի հետ ա զրկվել կուսությունից, ուրեմն արդեն իրոք մի բան էն չի: Իսկ եթե նախկին ընկերոջ, ուրեմն ամեն ինչ նորմալ ա:
    Երանի բոլոր տղաները քո նման մտածեն
    Я не высокомерна - я просто не считаю нужным улыбаться всем.

  12. #8
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Ռեդ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սենց ասեմ, Լիա ջան, եթե իմացա, որ ինչ-որ պատահած մեկի հետ ա զրկվել կուսությունից, ուրեմն արդեն իրոք մի բան էն չի: Իսկ եթե նախկին ընկերոջ, ուրեմն ամեն ինչ նորմալ ա:
    Չեմ ուզում ասեմ, թե ես լրիվ թքած ունեմ կուսություն հարցի վրա: Չէ, , բայց թքած ունեմ այ էն էն "Նախաամուսնական ս.հ." հարցի վրա
    Այո, երբ տղամարդը վստահ է սեփական ուժերին, չի շարժվում հասարակության կողմից թելադրված տաբուներով, այլ հենվում է միմիայն սեփական դատողության վրա: Երբ տղամարդը վստահ է սեփական ուժերին, առանց երկմտելու վստահում է նաև դիմացինին: Սա առողջ մոտեցում է:
    Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (06.10.2009)

  14. #9
    Կատվիկ Enigmatic-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.09.2008
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    1,334
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում urartu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կինը պետք է առաաքինի լինի նախ հոգով, եթե հոգին մաքուր է մարմինն էլ մաքուր կլինի. կարող է ինձ հետամնաց համարեք, բայց եթե աղջիկը մինչ նշանվելը հարաբերություն է ունենում ուրեմն ետ մեղմ ասած տուն տանելու բան չի, վերջ ստից բաներ չասեք,սեր մեր, չգիտեմ ինչ, հեչ կապ չունի թե ինչ պետճառով է եղել,այ եթե կինը ամուսնացած բաժանված է լինում ետ արդեն ուրիշ հարց է
    Եթե քո սիրած աղջիկը, քո ընկերուհին քեզ տրվի, դու կհամարե՞ս որ ինքը վսյո, փչացածի մեկն ա՞ ու տուն տանելու բան չի՞ ու հաշվի չառնելով ,որ ինքը էտ արել ա քեզ սիրելով, ու ցանկանալով անմնացորդ լինել քոնը՞
    Я не высокомерна - я просто не считаю нужным улыбаться всем.

  15. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (06.10.2009), Kuk (05.10.2009), Yevuk (05.10.2009), Ռեդ (05.10.2009), Տրիբուն (06.10.2009)

  16. #10
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում urartu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կինը պետք է առաաքինի լինի նախ հոգով, եթե հոգին մաքուր է մարմինն էլ մաքուր կլինի.
    Այո, կինը պետք է առաքինի լինի, սիրած մարդու հետ սիրով զբաղվելը անառակություն չէ:

    բայց եթե աղջիկը մինչ նշանվելը հարաբերություն է ունենում ուրեմն ետ մեղմ ասած տուն տանելու բան չի,
    Փաստորեն սեքսը մինչև նշանվելը կոչվում է հարաբերություն, իսկ նշանվելուց հետո` սիրով զբաղվել: Օրիգինալ է:
    Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:

  17. #11
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում urartu-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    կինը պետք է առաաքինի լինի նախ հոգով, եթե հոգին մաքուր է մարմինն էլ մաքուր կլինի. կարող է ինձ հետամնաց համարեք, բայց եթե աղջիկը մինչ նշանվելը հարաբերություն է ունենում ուրեմն ետ մեղմ ասած տուն տանելու բան չի, վերջ ստից բաներ չասեք,սեր մեր, չգիտեմ ինչ, հեչ կապ չունի թե ինչ պետճառով է եղել,այ եթե կինը ամուսնացած բաժանված է լինում ետ արդեն ուրիշ հարց է
    Ընգեր, շատ բարդ բան ես ասում, մինչև տանելը ո՞նց իմանանք…տանելուց հետո էլ որ իմանում են, էդ էլ մի շիլա շփոթ… ասում են "արա…էս է՞ր ճարածդ կնիկը" դու էլ ինչ պիտի ասես…"ես որդից իմանա՞մ" …

    հարցս էն ա ունց իմանանք որ քոռ-քոռ չընկնենք փորձանքի մեջ

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (06.10.2009)

  19. #12
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ջանդ սաղ, ասա ու արգելափակվի

    Արի սենց ասեմ - ու ոնց նայում եմ, սեփականաշնորհում ենք էս թեման, սիրուն բան չի ստացվում - երկորդ օրը գիրկը թռնելը անհետաքրքիր ա, ինչ-որ արտակարգ մի երևույթ չի, բայց դե լավ կլինի, որ մի քանի օր էլ համբերի Էն որ բնական կարիք ա, էտ հաստատ, բայց որ հաց ու ջրի հետ են համեմատում, կդորմ չափազանցություն ա: Դե մարդ արարածը տավարից տարբերվում է նաև նրանով, որ պիտի կարողանա կառավարել իր ինստինկտները, պետքն եղած ժամանակ: Կարճ ասած, ապեր, չեմ ուզում գլուխ տանել, բայց կույս լինել չլինելն առաձնապես մի երևույթ չի, որ դրա մասին մարդիկ անդադար խոսեն, որ տառապեն դրանով: Ու կույս լինել չլինելն էլ հաստատ ոչ մեկի բարոյակա հատկանիշների մասին ենթադրություններ անելու առիթ չպետք է հանդիսանա: Թեթևաբարո լինելն ու կույս չլինելը իրարից հեռու ու տարբեր բաներ են:

    Մի բան էլ քանի չեմ մոռացել - երկրորդ օրը գիրկը թռնելն էլ, մի առանձնապես սարսափելի բան չի, պատահում ա: Պատահում ա, որ երկրորդ օրը գիրդ թռածը կյանքում դերակատարում ա ունենում, որ ոչ մի ամիսներով քամակ խաղացրած չի ունեցել: Պատահում ա Կին արարածը հետաքրքիր երևույթ ա, ու նրա մասին դատողություններ անել միայն նրանով, թե որ պահին ու ինչ պոզայով թռավ գիրկդ, պրիմիտիվություն կլիներ:
    Ճիշտ հակառակը ընգեր, տավարը լավ էլ իրան կառավարում ա… միայն գարնանը, իսկ մարդիկ… գարնանը, ամռանը, աշնանը, ձմռանը… Հունվար, Փետրվար,Մարտ, Ապրիլ…… Դեկտեմբեր… Երկուշաբթի, Երեքշաբթի, Չորեքշաբթի, Հինգշաբթի, Ուրբաթ, Շաբաթ, Կիրակի… մենք սրանով ենք տարբերվում… ստեղ կույս կդիմանա՞

  20. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ձայնալար (06.10.2009), Տրիբուն (06.10.2009)

  21. #13
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2006
    Գրառումներ
    5,527
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտ հակառակը ընգեր, տավարը լավ էլ իրան կառավարում ա… միայն գարնանը, իսկ մարդիկ… գարնանը, ամռանը, աշնանը, ձմռանը… Հունվար, Փետրվար,Մարտ, Ապրիլ…… Դեկտեմբեր… Երկուշաբթի, Երեքշաբթի, Չորեքշաբթի, Հինգշաբթի, Ուրբաթ, Շաբաթ, Կիրակի… մենք սրանով ենք տարբերվում… ստեղ կույս կդիմանա՞
    իսկապես, որ մտածում ես աննոռմալ գիաֆիկ ա: դրա համար էլ մի քանի սերուդ հետո ֆրանսիացիք դառան իմպոտենտ, ասել է ՝ առանց պոտենտի :

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mephistopheles (06.10.2009)

  23. #14
    Exterminate Rhayader-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.09.2006
    Հասցե
    Մակոնդո
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    6,277
    Բլոգի գրառումներ
    21
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Չուկը մասնակցում է «թեմա գմփցնելու» արարողությանը լավ, քանի չեք գմփցրել, ասածս ասեմ:
    Ընդհանրապես, երրորդ աշխարհի երկրներում սոցիոգեն սեքսուալ դեպրիվիացիան հոգեբանական ուսումնասիրության ենթակա երևույթ է:
    Նախ, հաշվի առնենք, որ մարդու ուղեղի կառուցվածքը կրոմոնյոնցու ժամանակներից էականորեն չի փոխվել, ինչից միանշանակորեն կարելի է հետևություն անել, որ ժամանակակից մարդը համապատասխան հասարակությունում կարող է իր մեջ ձևավորել քարե դարին հատուկ մտածելակերպ ու հասարակական նորմեր: Սա փաստացիորեն ապացուցվում է ներկայումս գոյություն ունեցող բազմաթիվ աֆրիկյան, պոլինեզիական ու ավստրալիական ցեղակխմբերի ներկայացուցիչների օրինակի վրա: Բացի դրանից, հայտնի են դեպքեր, երբ ծնողները երեխային մեծացրել են շնանոցում, ինչի հետևանքով երեխան մեծացել է ոչ թե որպես մարդ, այլ որպես կենդանի:
    Փաստորեն, այն, ինչը մեզ տարբերում է քարի դարի մարդուց, իրականում սոցիոգեն կոնդենսատ է: Փորձենք այն տեսակավորել.
    - գիտելիքներ (սկսած ծառից փայտով բանան գցելուց մինչև քվանտային մեխանիկա) ու նախապաշարմունքներ կամ հավատալիքներ (նման են գիտելիքներին, բայց չեն պահանջում միանշանակ տրամաբանական հիմնավորում ու պրակտիկ կիրառում), վերջիններս արտահայտվում են տոտեմների (տարբեր աստիճանի պաշտանմունքի օբյեկտներ) ու տաբուների (տարբեր աստիճանի արգելքի օբյեկտներ)
    - նորմեր ու ռիտուալներ, մասամբ հենվում են առաջին խմբի վրա, բայց ոչ միշտ (սկսած ձեռքսեղմումից մինչև պատարագի ռիտուալը)
    Տեսակավորումն, իհարկե, խիստ պայմանական է: Փաստորեն, հասարակական հոգեբանական աստիճանը կախված է սոխի նման շերտավոր կոնդենսատից, ու այն առավել «բարդ» ու «հասուն» հոգեբանությունը, որը քարե դարի մարդու համեմատ ունի ժամանակակից մարդը, միայն դրա հետևանք է:
    Հիմա պատկերացնենք մի փոքրիկ հասարակական ֆենոմեն. երբ շղթան կտրվում է: Հասարակական հոգեբանությունը ստիպված է լինում ձևավորվել գրեթե զրոյից: Պրակտիկայի վրա այն ընդամենը «երևակայում» է նախորդ շերտը՝ տարբեր աղբյուրներից փոխառումներ կատարելով (սրա պարզ օրինակ է «Արորդիների Ուխտը», որոնք գրեթե զրոյից հայկական դիցաբանություն են հորինում): Նախքան առավել կոնկրետ օրինակի անցնելը, տեսնենք, թե երբ է տեղի ունենում շերտի խաթարում. աղետալի իրադարձություններ՝ տեղահանություն, պատերազմ, բնական աղետներ, և այլն՝ սրանք արտաքին գործոնների օրինակներ են, որոնք հասարակական կոնդենսատի շերտը կարող են խաթարել: Կան նաև ներքին գործոններ. հեղափոխություններ, երբ հասարակությունը «չար» է հայտարարում նախորդ շերտն ու սկսում այն ժխտել: Ցանկացած դեպքում, մի բան ընդհանուր է մնում. պարադիգմայի տեղաշարժ, արժեքային համակարգի կտրուկ փոփոխություն:
    Հիմա անցնենք օրինակներին: Քսաներորդ դարում այսպես կոչված «երրորդ աշխարհի երկրներից» շատերը նման պարադիգմայի տեղաշարժ տարան: Հենց հայերի օրինակի վրա՝ 1915 թ. ցեղասպանությունն ու տեղահանությունը, համաշխարհայինները, Ղարաբաղյան պատերազմը, Սպիտակի երկրաշարժը, կոմունիստական կարգերի անկումը: Խիստ զգալի չափերի խաթարում է դիտվում այստեղ:
    Երբ նախորդ շերտը ձևավորվում է արհեստականորեն, այն չի կարող լիարժեք լինել ու ամբողջությամբ փոխարինել բնական զարգացածին: Այն տեղերում, որտեղ «բացեր» կան, հասարակությունը վերածվում է քարե դարի մարդու ու սկսում է զրոյից:
    «Սովետական միությունում սեքս չկա» ու նման այլ լոզունգների պատճառով հայերի մոտ այդպես էլ չձևավորվեց սեռական էթիկա: Սովետական կարգերի փլուզումից հետո, երբ վերջապես դրա կարիքն առաջացավ, այն իր մեջ ներառեց հասարակության պատրիարխական բնույթը: Սա հասկանալու համար եկեք նայենք քարե դարի մարդկանց առավել մոտ ապրող ցեղախմբերին. այդ ցեղախմբերը լինում են պատրիարխալ (հայրիշխանական) ու մատրիարխալ (մայրիշխանական): Անկախ տեսակից, սեռական էթիկան երկուսում էլ նման է. կա հստակ հիերարխիա, որի գագաթին նստած է դոմինանտ անհատը (պատրիարխը կամ մատրիարխը): Դիտարկենք մատրիատխալ ցեղախումբ. արական սեռի անհատներն այնտեղ գրեթե զուրկ են սեռական ինիցիատիվա ցուցաբերելու հնարավորությունից: Որքան անհատն ավելի բարձր է նստած հիերարխիայի սանդղակով (հաճախ դա որոշվում է ըստ առաջնային ու երկրորդային սեռական հատկանիշների արտահայտվածության աստիճանի), այնքան ավելի ազատ է զուգընկերներ կամ ամուսիններ ընտրել: Ստորին աստիճանին նստածները վարում են գրեթե ստրկական կենսակերպ ու լրիվ զուրկ են որևէ սեռական կյանք վարելու հնարավորությունից, իսկ մատրիարխը բացարձակապես ազատ է: Հակառակ սեռի հակումները ճնշելը նպատակ ունի հաստատել հասարակության մատրիարխալ բնույթն ու արուներին զրկել իշխանությունից՝ դնելով նրանց ենթակա դիրքում:
    Նման երևույթ դիտարկվում է նաև մեղուների ու մրջյունների մոտ. կան արուներ, որոնց օգտագործում են բազմացման նպատակով, ճնշված սեռական հատկանիշներով էգեր, որոնք աշխատուժ են կազմում, ու վերջապես «թագուհի», որն իր վրա է վերցնում և իշխանության, և սեռական բոլոր ֆունկցիաները: Մեղուների սկզբունքով ապրող մարդկային սոցիումի օրինակ կարելի է հանդիպել Ֆրենկ Հերբերթի «Հելլսթրոմի մեղվաբույնը» գիտաֆանտաստիկ վեպում:
    Հայաստանում հասարակությունը պատրիարխալ է. ինչ էլ ուզում է ասեն, ղեկավար պաշտոնների ու ինտելլեկտուալ մասսայի մեծ մասը երկար ժամանակ կազմել են տղամարդիկ: Բնական էր, որ պետք է ձևավորվեին կանանց սեռական ֆունկցիան ճնշող (ու ոչ միայն կանանց՝ հենց ընտանիքում «դոմինանտ արու» հանդիսացող հայրը գրեթե միշտ ճնշում է «սուպոստատ արուների»՝ իր որդիների սեռական ֆունկցիան) սեռական նորմեր: Բայց ինչու՞ է այդ երևույթը սկսել ագրեսսիվ ու հիվանդագին տեսք ստանալ: Ահա և պատասխանը: Վերջին ժամանակներս կանանց ինտելլեկտուալ ակսելերացիայի տենդենց կա: Կանայք դառնում են ավելի խելացի, ինքնուրույն, իշխող, նրանցից ոմանք ազդեցություն են ձեռք բերում ու իրենք էլ հակվում են դեսպոտիզմի ինչ-որ աստիճանի: Բոլոր հիմքերը կան ենթադրելու, որ հայ հասարակությունը տենդենց ունի շարժվելու եթե նույնիսկ ոչ մատրիարխատի, ապա գոնե սեռերի հավասարության:
    Բնական է, որ պատրիարխալ հասարակությունն իր իներցիայով կսկսի դիմադրել նոր տենդենցին: Ու քանի որ կոնդենսատը նստած է երկու սեռերի ենթագիտակցությունում էլ, ռեակցիոն-կոնսերվատիվ հակազդեցություն ցուցաբերում են ինչպես տղամարդիկ, այնպես էլ կանայք:
    Միգուցե շատ բարդ գրեցի, բայց նպատակս նյութը մաքսիմալ ամբողջական ընդգրկելն ու գիտական անալիզի ենթարկելն էր: Իհարկե, հույս չունեմ, թե ինչ-որ մեկին բան կհամոզեմ, քանի որ բոլորն էլ գիտեն արջի ու որսորդի անեկդոտը, բայց համենայն դեպս շատ մարդկանց բերանը կփակեմ:
    "Sir, do you have a moment to talk about our lords and saviors the Daleks?"

    Voice of the Nightingale - իմ բլոգը

  24. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ֆոտոն (06.10.2009)

  25. #15
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Կուսության ինստիտուտ

    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկը մասնակցում է «թեմա գմփցնելու» արարողությանը լավ, քանի չեք գմփցրել, ասածս ասեմ:
    Ընդհանրապես, երրորդ աշխարհի երկրներում սոցիոգեն սեքսուալ դեպրիվիացիան հոգեբանական ուսումնասիրության ենթակա երևույթ է:
    Նախ, հաշվի առնենք, որ մարդու ուղեղի կառուցվածքը կրոմոնյոնցու ժամանակներից էականորեն չի փոխվել, ինչից միանշանակորեն կարելի է հետևություն անել, որ ժամանակակից մարդը համապատասխան հասարակությունում կարող է իր մեջ ձևավորել քարե դարին հատուկ մտածելակերպ ու հասարակական նորմեր: Սա փաստացիորեն ապացուցվում է ներկայումս գոյություն ունեցող բազմաթիվ աֆրիկյան, պոլինեզիական ու ավստրալիական ցեղակխմբերի ներկայացուցիչների օրինակի վրա: Բացի դրանից, հայտնի են դեպքեր, երբ ծնողները երեխային մեծացրել են շնանոցում, ինչի հետևանքով երեխան մեծացել է ոչ թե որպես մարդ, այլ որպես կենդանի:
    Փաստորեն, այն, ինչը մեզ տարբերում է քարի դարի մարդուց, իրականում սոցիոգեն կոնդենսատ է: Փորձենք այն տեսակավորել.
    - գիտելիքներ (սկսած ծառից փայտով բանան գցելուց մինչև քվանտային մեխանիկա) ու նախապաշարմունքներ կամ հավատալիքներ (նման են գիտելիքներին, բայց չեն պահանջում միանշանակ տրամաբանական հիմնավորում ու պրակտիկ կիրառում), վերջիններս արտահայտվում են տոտեմների (տարբեր աստիճանի պաշտանմունքի օբյեկտներ) ու տաբուների (տարբեր աստիճանի արգելքի օբյեկտներ)
    - նորմեր ու ռիտուալներ, մասամբ հենվում են առաջին խմբի վրա, բայց ոչ միշտ (սկսած ձեռքսեղմումից մինչև պատարագի ռիտուալը)
    Տեսակավորումն, իհարկե, խիստ պայմանական է: Փաստորեն, հասարակական հոգեբանական աստիճանը կախված է սոխի նման շերտավոր կոնդենսատից, ու այն առավել «բարդ» ու «հասուն» հոգեբանությունը, որը քարե դարի մարդու համեմատ ունի ժամանակակից մարդը, միայն դրա հետևանք է:
    Հիմա պատկերացնենք մի փոքրիկ հասարակական ֆենոմեն. երբ շղթան կտրվում է: Հասարակական հոգեբանությունը ստիպված է լինում ձևավորվել գրեթե զրոյից: Պրակտիկայի վրա այն ընդամենը «երևակայում» է նախորդ շերտը՝ տարբեր աղբյուրներից փոխառումներ կատարելով (սրա պարզ օրինակ է «Արորդիների Ուխտը», որոնք գրեթե զրոյից հայկական դիցաբանություն են հորինում): Նախքան առավել կոնկրետ օրինակի անցնելը, տեսնենք, թե երբ է տեղի ունենում շերտի խաթարում. աղետալի իրադարձություններ՝ տեղահանություն, պատերազմ, բնական աղետներ, և այլն՝ սրանք արտաքին գործոնների օրինակներ են, որոնք հասարակական կոնդենսատի շերտը կարող են խաթարել: Կան նաև ներքին գործոններ. հեղափոխություններ, երբ հասարակությունը «չար» է հայտարարում նախորդ շերտն ու սկսում այն ժխտել: Ցանկացած դեպքում, մի բան ընդհանուր է մնում. պարադիգմայի տեղաշարժ, արժեքային համակարգի կտրուկ փոփոխություն:
    Հիմա անցնենք օրինակներին: Քսաներորդ դարում այսպես կոչված «երրորդ աշխարհի երկրներից» շատերը նման պարադիգմայի տեղաշարժ տարան: Հենց հայերի օրինակի վրա՝ 1915 թ. ցեղասպանությունն ու տեղահանությունը, համաշխարհայինները, Ղարաբաղյան պատերազմը, Սպիտակի երկրաշարժը, կոմունիստական կարգերի անկումը: Խիստ զգալի չափերի խաթարում է դիտվում այստեղ:
    Երբ նախորդ շերտը ձևավորվում է արհեստականորեն, այն չի կարող լիարժեք լինել ու ամբողջությամբ փոխարինել բնական զարգացածին: Այն տեղերում, որտեղ «բացեր» կան, հասարակությունը վերածվում է քարե դարի մարդու ու սկսում է զրոյից:
    «Սովետական միությունում սեքս չկա» ու նման այլ լոզունգների պատճառով հայերի մոտ այդպես էլ չձևավորվեց սեռական էթիկա: Սովետական կարգերի փլուզումից հետո, երբ վերջապես դրա կարիքն առաջացավ, այն իր մեջ ներառեց հասարակության պատրիարխական բնույթը: Սա հասկանալու համար եկեք նայենք քարե դարի մարդկանց առավել մոտ ապրող ցեղախմբերին. այդ ցեղախմբերը լինում են պատրիարխալ (հայրիշխանական) ու մատրիարխալ (մայրիշխանական): Անկախ տեսակից, սեռական էթիկան երկուսում էլ նման է. կա հստակ հիերարխիա, որի գագաթին նստած է դոմինանտ անհատը (պատրիարխը կամ մատրիարխը): Դիտարկենք մատրիատխալ ցեղախումբ. արական սեռի անհատներն այնտեղ գրեթե զուրկ են սեռական ինիցիատիվա ցուցաբերելու հնարավորությունից: Որքան անհատն ավելի բարձր է նստած հիերարխիայի սանդղակով (հաճախ դա որոշվում է ըստ առաջնային ու երկրորդային սեռական հատկանիշների արտահայտվածության աստիճանի), այնքան ավելի ազատ է զուգընկերներ կամ ամուսիններ ընտրել: Ստորին աստիճանին նստածները վարում են գրեթե ստրկական կենսակերպ ու լրիվ զուրկ են որևէ սեռական կյանք վարելու հնարավորությունից, իսկ մատրիարխը բացարձակապես ազատ է: Հակառակ սեռի հակումները ճնշելը նպատակ ունի հաստատել հասարակության մատրիարխալ բնույթն ու արուներին զրկել իշխանությունից՝ դնելով նրանց ենթակա դիրքում:
    Նման երևույթ դիտարկվում է նաև մեղուների ու մրջյունների մոտ. կան արուներ, որոնց օգտագործում են բազմացման նպատակով, ճնշված սեռական հատկանիշներով էգեր, որոնք աշխատուժ են կազմում, ու վերջապես «թագուհի», որն իր վրա է վերցնում և իշխանության, և սեռական բոլոր ֆունկցիաները: Մեղուների սկզբունքով ապրող մարդկային սոցիումի օրինակ կարելի է հանդիպել Ֆրենկ Հերբերթի «Հելլսթրոմի մեղվաբույնը» գիտաֆանտաստիկ վեպում:
    Հայաստանում հասարակությունը պատրիարխալ է. ինչ էլ ուզում է ասեն, ղեկավար պաշտոնների ու ինտելլեկտուալ մասսայի մեծ մասը երկար ժամանակ կազմել են տղամարդիկ: Բնական էր, որ պետք է ձևավորվեին կանանց սեռական ֆունկցիան ճնշող (ու ոչ միայն կանանց՝ հենց ընտանիքում «դոմինանտ արու» հանդիսացող հայրը գրեթե միշտ ճնշում է «սուպոստատ արուների»՝ իր որդիների սեռական ֆունկցիան) սեռական նորմեր: Բայց ինչու՞ է այդ երևույթը սկսել ագրեսսիվ ու հիվանդագին տեսք ստանալ: Ահա և պատասխանը: Վերջին ժամանակներս կանանց ինտելլեկտուալ ակսելերացիայի տենդենց կա: Կանայք դառնում են ավելի խելացի, ինքնուրույն, իշխող, նրանցից ոմանք ազդեցություն են ձեռք բերում ու իրենք էլ հակվում են դեսպոտիզմի ինչ-որ աստիճանի: Բոլոր հիմքերը կան ենթադրելու, որ հայ հասարակությունը տենդենց ունի շարժվելու եթե նույնիսկ ոչ մատրիարխատի, ապա գոնե սեռերի հավասարության:
    Բնական է, որ պատրիարխալ հասարակությունն իր իներցիայով կսկսի դիմադրել նոր տենդենցին: Ու քանի որ կոնդենսատը նստած է երկու սեռերի ենթագիտակցությունում էլ, ռեակցիոն-կոնսերվատիվ հակազդեցություն ցուցաբերում են ինչպես տղամարդիկ, այնպես էլ կանայք:
    Միգուցե շատ բարդ գրեցի, բայց նպատակս նյութը մաքսիմալ ամբողջական ընդգրկելն ու գիտական անալիզի ենթարկելն էր: Իհարկե, հույս չունեմ, թե ինչ-որ մեկին բան կհամոզեմ, քանի որ բոլորն էլ գիտեն արջի ու որսորդի անեկդոտը, բայց համենայն դեպս շատ մարդկանց բերանը կփակեմ:
    Ինձ թվում է այս հարցը Հանրային Խորհրդի որոշելու հարցն է Վազգեն Մանուկյանի, Խոսրով Հարությունյանի, Հայկ Բաբուխանյանի, Արշակ Սադոյանի (իմ ամենասիրածը) և մյուս անդամների բուռն քննարկումներից հետո ես համոզված եմ որ մի առաջարկ կանեն նախագահին երբ նա Համահայկական Շրջապտույտից տուն վերադառնա… անհարժեշտ է նաև մեր հայ կույսերի՝ Ալվարդ Պետրոսյանի, Հեղինե Բիշարյանի ու Շպռոտի մասնակցությունը… նրանք մեծ փորձ ունեն և մեր արհեստավարժ կուսագետներին կօգնեն իրենց խորհուրդներով…

    Ես համոզված եմ որ հիմա երբ հայ-թուրքական պայմանագրի հարցն արդեն լուծված է Վազգեն մանուկանը կարող է ձեռնամուխ լինել կուսության պլյուսներն ու մինուսները գումարելուն և կհանգեն ազգանպաստ մի որոշման

    Հ.Գ. ապեր բայց աչքիս ոնց որ թեմայից ծեղվել ու տեղ տեղ օֆֆտօպ ես գնացել
    Վերջին խմբագրող՝ Mephistopheles: 06.10.2009, 11:37:

  26. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Norton (06.10.2009), Երվանդ (06.10.2009), Լեո (06.10.2009), Շինարար (06.10.2009), Տրիբուն (06.10.2009)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 5
    Վերջինը: 07.09.2009, 12:52
  2. Intuit.ru - Ինտեռնետային ինստիտուտ
    Հեղինակ՝ Հրատացի, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 21.01.2009, 18:04
  3. Եկեղեցին, որպես քաղաքական ինստիտուտ
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 18.03.2007, 06:53

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •