Բայց որ մի քիչ էլ փորձես, կստացվի, Բում: Նախ մի անգամ էլ ուշադիր կարդա, ու հիշելով, որ գրողը հստակ գիտի՝ ինչ ա գրել ու ինչի մասին, բացառելով արդեն նշված մի քանի հավանական տարբերակները, կհանգես ճիշտ եզրակացության:
Բայց որ մի քիչ էլ փորձես, կստացվի, Բում: Նախ մի անգամ էլ ուշադիր կարդա, ու հիշելով, որ գրողը հստակ գիտի՝ ինչ ա գրել ու ինչի մասին, բացառելով արդեն նշված մի քանի հավանական տարբերակները, կհանգես ճիշտ եզրակացության:
ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…
էս ո՞վ ա գրելՄոդերատորական. սպանեցի՛ք, թողեցի՛ք: Մարդ չի կարող գոնե որոշ ժամանակ կտրվել ու զբաղվել իր սեփական գործերով: Թեման փակվում է: Վաղը գրառումները կարդալու եմ ու հատ-հատ պատժեմ օրինախախտներին՝ ընդհուպ մինչև արգելափակում: Ու նույնը մյուս թեմաներում:
Աթեիստ (29.11.2016)
Հըմ, դեդուկցիաս միացնեմ․․ ուրեմն նախ գրածից ելնելով՝ ինտրովերտ ա, որովհետև ինչքան հասկանում եմ էդ կոնցեպցիայի մեջ ա մտնում ինքնաանալիզը։ Շատերը իրա հանդեպ անտարբեր չեն, ենթադրելով գուգլողներ արձագանքից։ Բոյով ա, նիհար, կատու ա պահում ու հաստատ ինչ-որ գործիքի վրա նվագել գիտի, ենթադրաբար։ Օրագիր ունի։ Ուլուանան չի։ Ուրեմն՝ Բյուր, իմ վիվըդի օգտին ա, որոշակի առումով, էն, որ ինքը հլը ոչ մի գուշակելու փորձ չի արել։ Իմ վիվըդի դեմ ա էն, որ ինքն էլ սենց աֆորիտիկ մտքեր չի արտահայտում, կամ էլ ես բավականաչափ ծանոթ չեմ իրա օրագրային գրառումներին։
SWTS
Եզրակացություններդ ճշգրիտ էին մինչև Բյուրին կասկածելդ, չհաշված, որ ես կատվի մասին չգիտեմ (ենթադրում եմ, որ չի պահում):
ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…
Եթե հիշողությունս չի դավաճանում, էդ գրառման հեղինակը Հայկօն ա:
Բարությունը միակ զգեստն է, որը երբեք չի հնանում:
Հենրի Թորո
Arpine (07.12.2016)
Աբա ձեզ դեսնամ:
Ես կատու եմ: Ոչ փիսիկ, կամ փափկամազիկ կամ էլի նման զիրթուզիբիլ, ես կատու եմ , իսկական կատու, բիզ-բիզ մազերով, քնձռոտ ու հիստերիկ: Ես նման չեմ մնացած կատուներին, ու դա երբեմն ինձ վախեցնում է, բայց ես համակերպվել եմ ու ընդունել եմ ինձ այնպիսին, իչպիսին ես կամ, գիտեմ` ծեծված արտահատյտություն է, ընդունիր քեզ այնպիսին, ինչպիսին կաս` բլյա, բլյա, բլյա, բայց դա իրոք այդպես է, ես շեկ կատու եմ, իմ շրջապատի գրեթե բոլոր կատուները կամ սև են, կամ էլ էն զզվելի գույնի ( դրանց մենք անվանում ենք զիբիլի կատուներ ) ու ինձ բոլորը ասում են, որ ես նման չեմ հայ կատուներին. Ես էլ եմ դա տեսնում ու զգում, բայց թե ով եմ ես ու ինչ ազգություն ունեմ, գիտեմ միայն ես: Ես ունեմ սուր ճանկեր ու հաճախ եմ ճանկռում մարդկանց ու կատուներին: Մորաքույրս ( նա էլ է զիբիլի կատու ) ասում է, որ ես պանկի եմ, ինքն էլ չգիտի` դա ինչ է, երևի պանկ և հիփփի բառերի խաչասերման արդյունքում ծնված նորաբանություն ( да черт его знает ):
Բարությունը միակ զգեստն է, որը երբեք չի հնանում:
Հենրի Թորո
էս հաստատ կարդացել եմ, բայց չեմ հիշում ով ա ((
Ուլուանա (07.12.2016)
Մարկուս![]()
ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…
Alphaone (07.12.2016)
Հա, նոր նայեցի. փաստորեն, կա...
erexa–ն ոնց որ էն «Հայտնի մարդիկ փոքր ժամանակ... գուշակեք» թեմայում էր բոլորին անհայտ «հայտնի» մարդկանց լուսանկարներ դնում, նենց էլ էս թեմայում ա փախած ակումբցիների գրառումներ դնում։ էն որ մի երկու անգամ գրառում են արել, էդ պահին ով տեսել՝ տեսել ա, վերջ, անցան պատմության գիրկը
։ Ճիշտ ա, էս գրառումը ես էլ էի հիշում, բայց դե որ մարդուն ուրիշ որևէ կերպ հիշելու առիթ չես ունեցել, ո՞նց պիտի տեղը բերես, որ դա ինքն էր։
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Quyr Qery (07.12.2016)
Ես լավ հիշում էի, օրագիրը կարդում էի հավեսովտպավորվել էր ))
ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…
Smokie (09.12.2016)
Լավ, ասենք՝ սենց․
ԳուշակեքԷս հասկացությունը հաճախ է լսվում հայերի մոտ, հատկապես երբ խոսում են ազգային ինքնության և մշակույթի մասին՝ «գենետիկ հիշողություն»: Սկզբում ես մտածում էի որ դա օգտագործվում է զուտ փոխաբերական իմաստով, ոնց որ ռոմանտիկ պոետներ տասնիններորդ դարում «ազգի հոգու» մասին գրում էին: Սակայն հետզհետե գլխի ընկա, որ նաև կան շատ հայեր, որոնց համար այս հասկացությունը լրիվ բառացի իմաստ ունի՝ հավատում են որ ազգի ինքնությունը (գիտնականորեն դեռ ոչ հայտնաբերած) կենսաբանական միջոցով է փոխանցվում: Սովորաբար ասում են որ անբացատրելի մի խորհուրդ է, որի գոյությունը մինչ այսօր միայն կյանքից վերցրած դեպքերով կարող ենք քննարկել, բայց միևնույն է, հաստատ գենետիկայի հետ կապված երևույթ է: Մի խոսքով՝ ազգ որպես բնույթ, ոչ թե մշակույթ:
«Գենետիկ հիշողություն» հասկացությունը ինձ հիշեցնում է Կարլ Յունգի ենթադրական «ռասսային հիշողություն» տեսությանը: Յունգը պնդում էր որ հավաքական ենթագիտակցության մեջ պահպանվում են ցեղային նախկինների հիշողությունները, բայց իր տեսությունը բնականաբար առանց որևէ կենսաբանական կամ նյարդաբանական հիմք էր: Դրա համար հոգեբանների և գիտնականների ճնշող մեծամասնությունը այնպիսի բան մինչ այսօր չի ընդունում: Այսօրվա «գենետիկ հոշողություն» հասկացությունը, ինձ թվում է, ավելի գիտական ձգտում է պարունակում քան Յունգի տեսությունը, բայց չեմ տեսնում թե ինչպես կարող է տենց բան գոյություն ունենալ դարվինյան գենետիկայի համատեքստում: Փաստորեն «գենետիկ հիշողություն» հասկացությունն ինձ ավելի հիշեցնում է տասնութերորդ դարի կենսաբան Լամարկի տեսությանը, որում, օրինակի համար, ընձուխտի վիզը երակարացրել է, քանի որ իր նախկինները շատ ջանասեր փորձել են բարձր ծառերին հասնել, և այդպես կամաց-կամաց մանր-մունր ֆիզիկական փոփոխություններ են փոխանցվել: Այս տեսության մեջ իհարկե անփոփոխ գեն չկար: Դրա համար իմ ընկալմամբ հակասության խնդիր կա այս երկու մոտուցումների միջև, որ դժվար է լուծելու:
Եկեք այս թեմայում քննարկենք, թե ինչ նշանակում է «գենետիկ հիշողույուն», ինչ իմաստ կամ նպաստ ունի այս երկու բառերի կապակցությունըը: Կարո՞ղ է ձեր կարծիքով որ ազգի որոշ հոգեբանական առանձնահատկություններ կամ հիշություններ բառացիորեն պահպանվում են «արյան մեջ», «գենի մեջ», թե՞ ավելի շատ ազգամոլների գիտական-ֆանտաստիկայից վերցրած մի հասկացություն է:![]()
ամաչելու աստիճան սիրուն ու անասելի տխուր բան ա կյանքը…
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ