Քարտեզները համակարգից դուրս չեն տարածվում, որևէ կերպ որևէ նավիգատորի կամ համանման սարք կամ նոտբուկի մեջ հնարավոր չի գցել
հետևող համակարգի և նավիգացիայի համակարգերը լռիվ առանձին խնդիրներ են լուծում և մեր սարքավորումները և ընդհանրապես այդ տիպի/դասի սարքավորումները նավիգացիայի հետ կապված խնդիրներ չեն լուծում, դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ առանձին նավիգատոր, իսկ նավիգատորներով այս պահին հետաքրքրված չենք
Նավիգատորներով կզբաղվենք որոշ ժամանակ անց
Այս պահի դրությամբ ընտրելիս բերում է մեքենայի մասին տեղեկատվություն, բայց ասածիդ վերջնական նպատակը պարզ չէ,
քանի որ մեր գրած ծրագիրն է կարելի է փոխել մեր և հաճխորդի խելամիտ առաջարկությունների հիման վրա, ընդհուպ մինչև ասենք Format c: հնարավորություն ունենա, դա իհարկե կատակ,
Բայց եթե ներկայացնում ես որևէ ընկերության հետաքրքրություններ կարելի ա կոնկրետ հանդիպել, ներկայացնես ձեր կազմակերպության ուղվածությունը, խնդիրները և ինչա ձեզ անհրաժեշտ, կամ թե ինչ բազաի հետ միացնելու խնդիր ունեք, այլապես իմ տեսանկյունից ստացվում ա հետաքրքրվել տեխնիկական մանրուքներից գոյություն չունեցող կամ անորոշ խնդիրների/նպատակների համար...
կասեմ որ կատարվում է բավականին հարմար եղանակով...
հարցդ նույնպես տեխնիկական մանրուքներ են, պետք է կրկնեմ վերը ասածս միտքը,...
Խմբավորումներից և մեքենաների մաքսիմում քանակների մասին տվածդ հարցերից ստացվում է, որ աձնական օգտագործման համար չէ, այլ քանակություն կազմող ավտոմեմքենաների, այդեղից էլ 2 հիմնական տարբերակներ
1. կամ ներկայացնում եք կազմակերպություն, որի պրոֆիլը, նպատակները և ծառացած խնդիրները որ ներկայացնեք կփորձենք գտնել հարմար տարբերակ
2. և ամենահավանական տարբերակները՝ ելնելով տրվածդ տեխնիկական հարցերի մանրամասնություններից, մանրուքներից և կազմակերպություններին հատուկ հիմնական հուզող հարցերի բացակայությունից կարելի է եզրակացնել, որ համեմատում ես մեկ այլ համանման համակարգի հետ կամ հանդիսնաում ես անձ, որը ինքն է հետաքրքրված համակարգ ստեղծելու մեջ կամ առնչվում ստեղծման կամ այս պահին ստեղծող մարդկանց հետ
Չնայած, որպես կայացած ընկերություն իր կայացած արատդրանքով, տարբերակներից յուրաքանչյուրի դեպքում կարելի է փորձել գտնել համագործակցության եզրեր![]()
Էջանիշներ