Կա Ռամ ջան, բա քո կարծիքով քրիստոնեությունն ինչի՞ վրա ա հիմնված… մեղքի և պատժի… դժոխքը քրիստոնեական աշխարհում ավելի մանրամասն ու վառ գույներով է նկարագրված քան դրախտը … քո կարծիքով ինչու՞…
"չգողանալ, չսպանելը" մարդու մեջ արդեն նստած են, նույնիսկ կենդանական աշխարհում ա դա նստած, դա գիտություն չի որ սովորես, կամ ինքնուրույն հանգես այդ կարծիքին, կամ էլ ժառանգաբան քեզ փախանցեն գրքերի տեսքով… հայտնաբերել պետք չի, տենց բաները փորձով չեն համոզվում…Ուզում ես ասել, մարդ պետք ա ամեն անգամ հեծանիվ հայտնագործի ու չօգտվի արդեն հայտնագործածից: Այլ կերպ ասած` պետք ա ամեն մարդ գողանա, որ հետո հասկանա, որ բռնեն գլուխը ջարդելու են, որ դա լավ բան չի եւ այլն: Հեն ա գրած ա, ի՞նչ վատ ա, որ էդ անտեր «մի գողացիր»-ը կրոնը ծամում դնում ա մարդու բերանը: Քո ասածով լիներ, հիմա քարի դարում էինք լինելու, եթե իհարկե լինեինք:
Չէ Ռամ ջան, ով որ կարծում ա որ գողանալը, կամ սպանելը վատա ա որովհետև ավետարանում ա գրած, նա դեբիլ ա… այսինքն չգողանալու ու չսպանելու ուրիշ պատճառ եթե չի տեսնում մարդը նա դեբիլ ա… եթե մարդու բարոյականը շեղված ա ուրեմն մարդը կամ դեբիլ ա, կամ էլ ահավոր հանցագործ ա… նրան ավետարանն էլ չի փրկի, ավելի ճիշտ այդպիսինները ավետարանի մեջ են գտնում իրենց արդարացումը… դարերով այդպես է եղելՍտացվում ա` ով կյանքում մի բան գողացել ա, դեբիլ ա՞: Ես տենց չեմ համարում: Կարող ա մարդու բարոյական պատկերացումները էնքան շեղված լինեն, որ գողությունը իրա համար անբարոյականություն չլինի: Տենց մարդուն օրենքով էլ չի լինի վախացնել, որտեւ ինքը դեբիլ չի ու կարում ա օրենքը շրջանցել առանց բռնվելու:
Ռամ, ավետարանը ո՞նց կարա քո որոշման վրա ազդի… եթե այն քո խղճի դեմ աԱրի տառերի հետեւից չընկնենք, Մեֆ ջան, ես չասեցի, թե ինքը չի որոշումներ կայացնում, բայց որոշում կայացնելուց կարա հաշվի առնի մի շարք կողմնակի բաներ, որոնք փոփոխություն կմտցնեն իրա ինքնուրույն որոշման մեջ:
---------- Ավելացվել է՝ 23:36 ---------- Սկզբնական գրառումը՝ 23:29 ----------
ես չգիտեի որ դրանք արգելված են… ճիշտ են ասում որ ավետարանը շատ "խորը" գիրք ա
Էջանիշներ