Հարգելի Լիոն ինձ թվում է որ իմ հարցադրման մեջ որևէ վատ բան չկա և այն խիստ կառուցողական է և անկողմնակալ:
Խոսքը իմ կողմից հիշատակված Մուրադ Օհանյանի մասին է - <Ալեքսանդր Մակեդոնացու արևելյան արշավանքը և Հայաստանը> - հիանալի աշխատանք էՃիշտ ասած ես չեմ հիշում ում մոտ եմ առաջին անգամ հանդիպել , սակայն կարող եմ ասել թե որ աշխատանմքի մեջ , մի գուցը այն կլինի քեզ ծանոթ:Հեղինակը գրել է Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին և ես իմ կարծիքը և մտորումները այդ տերմինի՝« Ար իական եռադաշինքի» վերաբերյալ ժամանակին հայտնել եմ:
Համաձայն չեմ: Ըստ իս այն ունի ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ ՆԱև կրոնական իմաստ: Սակայն այն ՆԱև ունի ազգագրական, մշակութային, էթնիկ և մի քանի այլ իմաստներ...Նորից անդրադառնանք « Արիական եռադաշինք» բառակապակցությանը, հարկավոր է մեկընդմիշտ հիշել որ «Արի» տերմինը կրոնական է :
Իսկ ապացույցներ, որ ԴԱ ԱՅԴՊԵՍ Է?Ինչ՞ է նշանակում կրոնի և աշխարհիկ կյանքում«Արի» բոլորս ել գիտենք:Սակայն բացարձակապես մոռացության է տրվել այն հանգամանքը որ արևապաշտական գաղափարախոսության մեջ այն ներկայացնում են երկու գաղափարախոսներ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են երկու խմբի «Արք և Զարք» կամ «բանախոսներ և բանակ» , որտեղ «Արք բանախոսներ» ներկայանում էին Հայերը իսկ «Զարք բանակ» ներկայանում էին մարերը և պարթևները:
Ըստ իս <արիական> բառը պետք է դիտարկել և օգտագործել ԻՐ ԺԱՄԱՆԱԿԻ կոնտեքստում: Այսպես, մինչև մ.թ.ա. 16-րդ դարի վերջը դա նշանակում էր ուղղակի ՀԱՅՍա սկզբունքային նշանակություն ունի, այդ պատճառով «Արիական» տերմինի փոխարեն նպատակահարմար է օգտագործել «Հայ-Արիք» տերմինը որը բաժանում է ինչպես նաև ցույց է տալիս արևապաշտական գաղափակրին առանձին և ռազմական թևին առանձին:
Դրանից հետո այն սկսեց նշանակել ազգակից հնդեվրոպական ժողովուրդներին...
Ոչ: <Դաշինինք> բառը նշանակում է ՀԱՎԱՍԱՐՆԵՐԻ ՄԻՈՒԹՅՈՒՆ հանուն ընդհանուր նպատակի:Բառակապակցության «եռադաշինք»երկրորդ մասը նույնպես չի արտահայտում արևա պաշտության հիմնական դրույթները :«Եռադաշինք»տերմինը արտահայտում է վերևից ներքև ենթակայություն այն դեմ է արևապաշտության ներքին կառուցվածքին:
Էջանիշներ