User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1326 հատից

Թեմա: Հայ ժողովրդի ռազմական Տարեգիրք

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Սխալ է թվում սկսած Խորենացու առաջին կրկնակողներից և նրա աշխատությունից առաջինը օգտված պատմիչներից մինչև այսօր գրականության մեջ տարածված այն տեսակետը, թե Բագրատունիները ի սկզբանե ազգությամբ հրեա էին և միայն մ.թ.ա. VI դարի վերջին, գաղթելով Հայաստան, աստիճանաբար հայացել են: Ինչպես ցույց է տալիս Մովսես Խորենացու բերած տվյալների (գիրք 1, գլուխ 22) ուշադիր վերլուծությունը` իրականում խոսքը գնում է Հուդայի թագավորությունում Արմենիին ներկայացնող հարգարժան մի հայի մասին, որը դեպքերի բերումով հրեաների հետ հայտնվել էր գերության մեջ: Դրա մասին է վկայում այն, որ.
    1. արդեն մ.թ.ա. 716-715 թվականներին կա հիշատակություն Բագրատունյաց մի իշխանի, ըստ երևույթին տոհմի գլխավորի, մասին, որը քաջաբար պայքարում էր Արարատյան թագավորության և Ռուսա I-ի (մ.թ.ա. 735-713) իշխանության ամրապնդման համար, այնպես որ Բագրատունիները ոչ մի կերպ չէին կարող առաջանալ դրանից մոտ 220 տարի հետո,
    2. նույն ինքը` Խորենացին (գիրք 1, գլուխ 22), խոստովանում է, որ դեռ V դարում պահպանվել էր անկասկած նախաքրիստոնեական ժամանակներից մնացած տեսակետ, ըստ որի Բագրատունիների տոհմը իրականում սերում է Հայկ Նահապետից (մ.թ.ա. 2492-2411), իսկ Սեբեոսը ուղղակիորեն նշում է, որ Բագրատունիները հանդիսանում են Արմենակի (մ.թ.ա. 2026-1980) ‘‘երեխաները’‘ (Սեբեոս, մաս 1): Սակայն Պատմահայրը, անկասկած ցանկանալով առավել մեծացնել իր մեցենատի տոհմի հեղինակությունը, Բագրատունիներին համարում է սերված ոչ թե հեթհանոս արքայից, այլ աստվածաշնչում այդքան հարգի հրեաներից,
    3. հիշատակված ‘‘Սմբատ’‘ անունը ոչ այն ժամանակ, ոչ միջնադարում և ոչ էլ հիմա չի հանդիպում հրեաների մոտ, այլ ընդհակառակը, խիստ տարածված է հենց հայերի շրջանում,
    4. քիչ հավանական է, որ Հրաչյան (մ.թ.ա. 612-590) կմիջնորդեր, փաստացի կխնդրեր ինչ-որ մի անհայտ հրեայի համար, դրանով իսկ հարվածի տակ դնելով իր բարիդրացիական հարաբերությունները Բաբելոնի հզոր արքա Նաբուգոդոնոսոր II-ի (մ.թ.ա. 605-562) հետ, որը այդ ժամանակ չափազանց բարկացած էր հրեաների վրա: Իսկ այն դեպքում, երբ խոսքը գնում է իր հայրենակցի, առավել ևս` իր դեսպանի մասին, Արմենիի արքան բոլոր հիմքերն ուներ նույնիսկ այս բարդ պայմաններում միջնորդել նրա ազատության համար:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    http://www.akumb.am/showthread.php?p...01#post1223501

    Հարգելի Լիոն մեկ անգամ արդեն խոսել ենք «եռադաշնության» վերաբերյալ , որտեղ ես արտահայտել եմ իմ կարծիքը այն մասին որ «Արիական Եռադաշինք» տերմինը սխալ է:
    Հարգելի Վանական

    Խնդիրն այն է, որ նույն տերմինի տակ ես ավելի շատ դնում եմ ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ իմաստ, իսկ դու հոգևոր-կրոնական: Իրավաբանորեն մ.թ.ա. 605-331 թ-երին հայերի, պարսիկների և մարերի միջև ստեղծված հարաբերությունների ամբողջությունը հենց իսկն ու իսկը եռադաշինք էր - կոնֆեդերացիա. այսքան բան
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  3. #3
    Պատվավոր անդամ Մեղապարտ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.07.2008
    Գրառումներ
    1,291
    Բլոգի գրառումներ
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    http://www.akumb.am/showthread.php?p...01#post1223501



    Հարգելի Վանական

    Խնդիրն այն է, որ նույն տերմինի տակ ես ավելի շատ դնում եմ ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ իմաստ, իսկ դու հոգևոր-կրոնական: Իրավաբանորեն մ.թ.ա. 605-331 թ-երին հայերի, պարսիկների և մարերի միջև ստեղծված հարաբերությունների ամբողջությունը հենց իսկն ու իսկը եռադաշինք էր - կոնֆեդերացիա. այսքան բան
    Բարեկամս խնդիրը այն է որ պատմական դեպքերի վերականգման ժամանակ հարկավոր է առաջին հերթին պահպանել իրական փոխհարաբերությունները որոնք իրար հետ կապված էին առավելապես կրոնական և կապերով :
    Մ.թ. առաջ 605-330 թվականները ընկած ժամանակահատվածում փոխհարաբերության հիմքում դրված չէր երեք կողմերի դաշինքի գաղափարը , չկար «եռադաշիբքը» որպես հիրարխիկ ուղղահայաց համակարգ :
    Կար համադաշնություն որտեղ յուրաքանչյուրը ազատ էր և կարող էր իր հարաբե րությունները կառուցել իր հարևանների հետ այնպես , ինչպես ինքն էր պատկերացնում:
    Կարող էր դուրս գալ համադաշնության կազմից առանց հետագա հետևանքների ,որը չի ենթադրում ուղղահայաց համակարգ եռադաշինքը:
    Եռադաշինքը ըստ իս խիստ կենտրոնացված համակարգ է որտեղ կառավարումը կատարվում է մեկ կենտրոնից և կառավարման լծակները գտնվում են գերագույն տիրակալի ձեռքին:
    Համադաշնության դեպքում մենք տեսնում ենք կառավարման տարբեր կենտրոններ որոնք իրար հետ կապմած են ռազմական դաշինքով և ռազմական դաշինքի շրջա նակներում ծագած իրավունքներով և պարտականություններով:
    Որտեղ յուրաքանչյուր մասնակից կարող էր ինքնուրույն որոշել իր մասնակցության աստիճանը:Երեք հիմնական էթնոսների կողմից ստեղծված միության կառավարման համակարգի ինչպես նաև փոխհարաբերությունների ուսումնասիրությունը թույլ է տալիս եզրակացնել որ Հայ-Արիքի կառավարման համակարգը իրար նկատմամբ ուներ հորիզոնական դասավորվածություն որը քիչ կենտրոնացված էր ի հակառակ եռադաշնության ուղղահայաց դասավորվածության այդ պատճառով այն համադաշ նություն է որտեղ ընդգծված առաջնորդը ունի իրավունքների սահմանափակում:
    Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Բիձա (24.08.2009)

  5. #4
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Եղբայր, քո ասածների հետ սկզբունքորեն համաձայն եմ: Ես էլ եմ նույն բանն ասում: Ուղղակի մենք տարբեր կերպ ենք ընկալում <դաշինք> հասկացությունը: Ինչքան գիտեմ, <դաշինք>-ը հենց այն իրավիճակն է, որը դու կոչում ես <համադաշնություն>, երբ չկա հիերարխիկ կառուցվածք, հարաբերությունները հորիզաոնական են և այլն…

    Այսինքն երկուսս էլ համաջայն ենք այն բանում, թե իրականում ինչ հարաբերություններ են եղել 605-331 թվականներին հայերի, մարերի ու պարսիկների մեջ – ուղղակի ըարբեր կերպ ենք ընկալում իմ կողմից կիրառված <դաշինք> տերմինը: Ի դեպ <Արիական Եռադաշինք> տերմինը ես առաջին անգամ հանդիպել եմ Մուրադ Օհանյանի մոտ
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  6. #5
    Պատվավոր անդամ Մեղապարտ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.07.2008
    Գրառումներ
    1,291
    Բլոգի գրառումներ
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եղբայր, քո ասածների հետ սկզբունքորեն համաձայն եմ: Ես էլ եմ նույն բանն ասում: Ուղղակի մենք տարբեր կերպ ենք ընկալում <դաշինք> հասկացությունը: Ինչքան գիտեմ, <դաշինք>-ը հենց այն իրավիճակն է, որը դու կոչում ես <համադաշնություն>, երբ չկա հիերարխիկ կառուցվածք, հարաբերությունները հորիզաոնական են և այլն…

    Այսինքն երկուսս էլ համաջայն ենք այն բանում, թե իրականում ինչ հարաբերություններ են եղել 605-331 թվականներին հայերի, մարերի ու պարսիկների մեջ – ուղղակի ըարբեր կերպ ենք ընկալում իմ կողմից կիրառված <դաշինք> տերմինը: Ի դեպ <Արիական Եռադաշինք> տերմինը ես առաջին անգամ հանդիպել եմ Մուրադ Օհանյանի մոտ
    Հարգելի Լիոն ինձ թվում է որ իմ հարցադրման մեջ որևէ վատ բան չկա և այն խիստ կառուցողական է և անկողմնակալ:
    Ճիշտ ասած ես չեմ հիշում ում մոտ եմ առաջին անգամ հանդիպել , սակայն կարող եմ ասել թե որ աշխատանմքի մեջ , մի գուցը այն կլինի քեզ ծանոթ:Հեղինակը գրել է Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին և ես իմ կարծիքը և մտորումները այդ տերմինի՝« Ար իական եռադաշինքի» վերաբերյալ ժամանակին հայտնել եմ:
    Նորից անդրադառնանք « Արիական եռադաշինք» բառակապակցությանը, հարկավոր է մեկընդմիշտ հիշել որ «Արի» տերմինը կրոնական է :
    Ինչ՞ է նշանակում կրոնի և աշխարհիկ կյանքում«Արի» բոլորս ել գիտենք:Սակայն բացարձակապես մոռացության է տրվել այն հանգամանքը որ արևապաշտական գաղափարախոսության մեջ այն ներկայացնում են երկու գաղափարախոսներ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են երկու խմբի «Արք և Զարք» կամ «բանախոսներ և բանակ» , որտեղ «Արք բանախոսներ» ներկայանում էին Հայերը իսկ «Զարք բանակ» ներկայանում էին մարերը և պարթևները:
    Սա սկզբունքային նշանակություն ունի, այդ պատճառով «Արիական» տերմինի փոխարեն նպատակահարմար է օգտագործել «Հայ-Արիք» տերմինը որը բաժանում է ինչպես նաև ցույց է տալիս արևապաշտական գաղափակրին առանձին և ռազմական թևին առանձին:
    Բառակապակցության «եռադաշինք»երկրորդ մասը նույնպես չի արտահայտում արևա պաշտության հիմնական դրույթները :«Եռադաշինք»տերմինը արտահայտում է վերևից ներքև ենթակայություն այն դեմ է արևապաշտության ներքին կառուցվածքին:
    Արևապաշտության ներքին կառուցվածքը հիմնված է հորիզոնական հարաբերու թյունների վրա որին ավելի շատ բնորոշ է համադաշնությունը:
    Այսպիսով հայկակն մարակն և պարսկական համագործակցությունը բարձրագույն արևապաշտական գաղափարախոսության գերագույն շտանդարտների ներքո հնարավոր էր միայն հորիզոնական փոխհարաբերությունների պայմաններում :
    Հետևաբար նպատակահարմար է և ավելի արդարացված է հետագայում օգտա գործել«Արիկան եռադաշինքի» փոխարեն «Հայ-Արիքի համադաշնություն»:
    Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի

  7. #6
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Հարգելի Լիոն ինձ թվում է որ իմ հարցադրման մեջ որևէ վատ բան չկա և այն խիստ կառուցողական է և անկողմնակալ:


    Ճիշտ ասած ես չեմ հիշում ում մոտ եմ առաջին անգամ հանդիպել , սակայն կարող եմ ասել թե որ աշխատանմքի մեջ , մի գուցը այն կլինի քեզ ծանոթ:Հեղինակը գրել է Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին և ես իմ կարծիքը և մտորումները այդ տերմինի՝« Ար իական եռադաշինքի» վերաբերյալ ժամանակին հայտնել եմ:
    Խոսքը իմ կողմից հիշատակված Մուրադ Օհանյանի մասին է - <Ալեքսանդր Մակեդոնացու արևելյան արշավանքը և Հայաստանը> - հիանալի աշխատանք է

    Նորից անդրադառնանք « Արիական եռադաշինք» բառակապակցությանը, հարկավոր է մեկընդմիշտ հիշել որ «Արի» տերմինը կրոնական է :
    Համաձայն չեմ: Ըստ իս այն ունի ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ ՆԱև կրոնական իմաստ: Սակայն այն ՆԱև ունի ազգագրական, մշակութային, էթնիկ և մի քանի այլ իմաստներ...

    Ինչ՞ է նշանակում կրոնի և աշխարհիկ կյանքում«Արի» բոլորս ել գիտենք:Սակայն բացարձակապես մոռացության է տրվել այն հանգամանքը որ արևապաշտական գաղափարախոսության մեջ այն ներկայացնում են երկու գաղափարախոսներ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են երկու խմբի «Արք և Զարք» կամ «բանախոսներ և բանակ» , որտեղ «Արք բանախոսներ» ներկայանում էին Հայերը իսկ «Զարք բանակ» ներկայանում էին մարերը և պարթևները:
    Իսկ ապացույցներ, որ ԴԱ ԱՅԴՊԵՍ Է?

    Սա սկզբունքային նշանակություն ունի, այդ պատճառով «Արիական» տերմինի փոխարեն նպատակահարմար է օգտագործել «Հայ-Արիք» տերմինը որը բաժանում է ինչպես նաև ցույց է տալիս արևապաշտական գաղափակրին առանձին և ռազմական թևին առանձին:
    Ըստ իս <արիական> բառը պետք է դիտարկել և օգտագործել ԻՐ ԺԱՄԱՆԱԿԻ կոնտեքստում: Այսպես, մինչև մ.թ.ա. 16-րդ դարի վերջը դա նշանակում էր ուղղակի ՀԱՅ

    Դրանից հետո այն սկսեց նշանակել ազգակից հնդեվրոպական ժողովուրդներին...

    Բառակապակցության «եռադաշինք»երկրորդ մասը նույնպես չի արտահայտում արևա պաշտության հիմնական դրույթները :«Եռադաշինք»տերմինը արտահայտում է վերևից ներքև ենթակայություն այն դեմ է արևապաշտության ներքին կառուցվածքին:
    Ոչ: <Դաշինինք> բառը նշանակում է ՀԱՎԱՍԱՐՆԵՐԻ ՄԻՈՒԹՅՈՒՆ հանուն ընդհանուր նպատակի:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  8. #7
    Պատվավոր անդամ Մեղապարտ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.07.2008
    Գրառումներ
    1,291
    Բլոգի գրառումներ
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Արիական Եռադաշինք-Մ.թ.ա. 614-331

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը




    Խոսքը իմ կողմից հիշատակված Մուրադ Օհանյանի մասին է - <Ալեքսանդր Մակեդոնացու արևելյան արշավանքը և Հայաստանը> - հիանալի աշխատանք է



    Համաձայն չեմ: Ըստ իս այն ունի ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ ՆԱև կրոնական իմաստ: Սակայն այն ՆԱև ունի ազգագրական, մշակութային, էթնիկ և մի քանի այլ իմաստներ...



    Իսկ ապացույցներ, որ ԴԱ ԱՅԴՊԵՍ Է?



    Ըստ իս <արիական> բառը պետք է դիտարկել և օգտագործել ԻՐ ԺԱՄԱՆԱԿԻ կոնտեքստում: Այսպես, մինչև մ.թ.ա. 16-րդ դարի վերջը դա նշանակում էր ուղղակի ՀԱՅ

    Դրանից հետո այն սկսեց նշանակել ազգակից հնդեվրոպական ժողովուրդներին...



    Ոչ: <Դաշինինք> բառը նշանակում է ՀԱՎԱՍԱՐՆԵՐԻ ՄԻՈՒԹՅՈՒՆ հանուն

    ընդհանուր նպատակի:
    Կպատասխանեմ վաղը ներող երղիր
    Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Հայ ժողովրդի ռազմական պատմություն
    Հեղինակ՝ Lion, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 120
    Վերջինը: 18.05.2025, 14:11
  2. Հայ ժողովրդի առաջնորդները
    Հեղինակ՝ Lion, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 355
    Վերջինը: 13.11.2018, 16:15
  3. Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 24.03.2009, 22:22
  4. Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 26.03.2007, 19:01
  5. Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 20.03.2007, 19:13

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •