Երնեկ մեր նյարդերի, որ քո մեծամտության պոռթկումներին բանի տեղ չենք դնում:Կեցցե իմ համբերությունը: Հա, իրոք, մի զարմացեք: Այս թեմայի քննարկումից հետո մեծ կարծիք եմ կազմում իմ համբերության մասին: Հանաք բան չկարծեք, հա... Առանց չափազանցնելու եմ ասում, արդեն չորրորդ անգամ նույն բանն եմ ասում, մանրամասնում եմ, օրինակներ եմ բերում, իսկ ինձ պտտվում ու հերթական անգամ նույն հարցն են տալիս: Մոլոդեց հարց տվողին, բայց հատկապես մոլոդեց ինձ, որ դիմանում ու հերթական անգամ գրում էր, որ.
Ընկեր ջան, ես չեմ նեղվում քննադատությունից, ես սիրում ու ձգտում եմ քննադատությանը, ավելի, ես հենց դրա համար եմ հիմա այստեղ: Ինձ ուղղակի դուր չի գալիս, /ուշադիր, ուշադիր, բոլոր բոլորին, իմ անցած, ներկա և ապագա օպոնոնտներին/
անհիմն ու անփաստարկ քննադատությունը
Հետաքրքիր է - քանի օր հետո ինձ կստիպն նորից կրկնել այս բառերը
Կոնկրետ գրում ես ճակատամարտի մասին, տակը գրի էդ ճակատամարտի ինֆորմացիան, որ աղբյուրիցա, միգուցե սկզբնաղբյուրը կարդանք և համոզվենք: Իսկ առանց դրան անհիմն ու անփաստարկ գրվածքներ են:
Օրինակ, մի քանի պոստա գրում եմ աղբյուրագիտույուն, դու սվաղելու համար ամբողջ ցանկն ես ներկայացնում:Օրինակ գրիս այս գլխում ինչ աղբյուրներից ես օգտվել:Ահա - հերթական անհիմն պնդումը: Նշեք խդրեմ այն պոստը, այն էջը կամ այն բառը, որը ես բերել եմ առանց աղբյուր նշելու, որի համար ինձնից աղբյուր են հարցրել և ես չեմ ասել: Կրկնում եմ, ցույց տվեք դա և, որ ոչ պակաս կարևոր է, ցույց տվեք - երբ է եղել ուղղակի հարց գրքի գիտական բովանդակության վերաբերյալ և ես դրան չեմ պատասխանել?
Օրիանկ այս հատվածի համար
սա որ աղբյուրնեից ես օգտվել:Համաշխարհային գրականության մեջ այժմ գերիշխում է այն տեսակետը, որ "Հակսոս"-ներն ազգակից են եղել Հարիներին ("Հայարի"-ներին) կամ էլ ուղղակիորեն եղել են Հարիական ցեղեր (վերջին տեսակետի հիմնադիրն է հայտնի եգիպտոլոգ Վ. Հելկը): Այսպիսով հաստատելով ճշմարտությունը խառնաշփոթ կերպով ներկայացնող այս սխեման, կարելի է ուղղակի պարզաբանելով ճշգրտել այն և ասել, որ Հարիները (իրականում` "Հայարի"-ները) պարզապես հայերն էին, որոնք մտնելով Եգիպտոս և այստեղ կոչվելով "Հակսոս"-ներ ու հետագայում Պաղեստինով նահանջելով իրենց Հայրենիքի ուղղությամբ, Հյուսիսային Ասորիքում և Հայոց Միջագետքում իրենց կոչել կամ շրջապատի կողմից կոչվել են "Հարի" ("Հայարի")` կամ այն պատճառով, որ այդ ժամանակահատվածում "Հայ" և "Արի" անվանումները նույնացվում և դեռևս հավասարապես օգտագործվում էին (այդ հետագայում էր հայերի մեջ ամրապնդվելու "Հայ"-ը, իսկ օտարների մեջ` "Արի"-ին համարժեք "Արմեն"-ը) կամ էլ դրանով Եգիպտոսի Հայկազուտների դինաստիայի "Հայարիները" իրենց առանձնացնում էին ընդհանուր "արիական" տարածքից արդեն որպես առանձին ժողովուրդներ առանձնացած այլ "Արի"-ներից (օրինակ` Հնդկաստանի հյուսիսում և Պարսկաստանի արևելքում իշխող "Մարտի նետվող" Հայկերի դինաստիայի "Հնդարի"-ներից): Հայրենիք վերադարձած Հարիները ("Հայարի"-ները) "տեղ չգտնելով" (թող սա ճիշտ իմաստով հասկացվի) Արատտայի կենտրոնական շրջաններում (որը բնականաբար զբաղեցված էր ժամանակին իրենց Հայրենիքից չհեռացած անձանց կողմից) ստիպված հաստատվեցին համեմատաբար նոսր բնակեցված Արատտայի ծայրամասային շրջաններում` Հայոց Միջագետքում և Հյուսիսային Ասորիքում, որտեղ հիմնեցին նոր Հայկական պետություն` Միտանիի թագավորությունը, որը արիական գերիշխանության վերջնական փլուզումից հետո ձեռք բերեց լիակատար ինքնուրույնությո
մանկապարտեզՁեր վերաբերմունքը լուրջ չի: Ցանկացածը կհամոզվի, ով կարդա այս թեման:ինչպես տեսնում ես շատերի համար այն համոզիչ չի:
Չէ հա, բա խի ծանրակշիռ ձաստեր չներկայացրեցիր, Հակսոսների հայ լինելու հանգամանքի վերաբերյալ: Շատ լուրջ աշխատությունններ գրած պատմաբաններ են եղել քննարկմանը համոզված եմ, որոնք աշխատություններ էին գրել ու ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ այն:Ես այնտեղ էի: Բայց ինչ-որ քեզ չտեսա...
Փոքրացրել, մդաա փաստորեն քո գիրքը կարդող զինվորը ավելի դուխովա պաշտպանելու սահմանը , ինչու չես դիմում հրամանատարությանը գուցե գրքի մոգական ուժի մասին իմանալով , այն իրենց հաշվին բազմացնեն ու տարածեն բանակում:Հիմա էլ եմ գրում, այ քեզ բան: Ուրիշ բան, որ որոշ խելոքների շփոթության մեջ է գցել "լումա" բառը ու նրանք հանկարծ մտածել են, թե ես, նկատի ունենալով չնչին արժեք ունեցող Հայկական դրամի մանրադրամը, փոքրացրել եմ իմ դերը: Դա այդ մարդկանց խնդիրն է, իսկ ավելի խելոքնեը կհասկանան կոնկրետ դեպքում կիրառված "լումա" բառի իրական իմաստը:
Էլ ասելու բան չկա՞Կարողա վաղը մեռնեմ:լավ այսինք հույներս կտրենք:
Ու վերջ՞, փաստորեն միակ պատմաբանն ես, որ ճիշտ ա մտածում, իսկ մնացածը զբաղված են մեր պատմությունը ավաղաղելով, նսեմացնելով և այլն:Այժմ հայոց պատմության ոլորտում գերիշխում են դեռևս մարդիկ, որոնք հազարավոր էջեր են մրոտել իր ժամանակին, որ ապացուցեն, որ "Ուրարտու" կոչվածը հայերի հետ որևէ կապ չունի: Ավելին, որոշ գիտությունից մեղմ ասած հեռու պատմաբաններ շատ լրջորեն վախենում են կորցնել իրենց պաշտոնները, որը իրենց ասպիրանտների վրա փող աշխատելու շանսեր է տալիս: Ու այս մարդիկ, որոնք հիմա գերիշխող են, հեղինակություն են, նույն կերպ ինչպես դուք` անհիմ, ուղղակի կմերժեն այս ամենը: Իսկ ես ուղղակի թքած ունեմ գիտական այնպիսի մի կոչման վրա, որի առկայությամբ միայն պիտի իմ աշխատությունները ընդունվեն: Գումարած այս ամենին` ես հիմա ուղղակի ժամանակ չունեմ մինիմումներ հանձնելու... Ի դեպ, ծիծաղելի բան են այդ մինիմումները:Իսկ դու պայքարի, կարծում եմ լուրջ , հիմնավորված փաստարկների դեպքում ոչ մի պատմաբան չի կարող հակառակը ասի: Եթե դրանք տեսական դատողություններ չեն այլ շատ լուրջ:
Դե առայժմս վերևում կոնկրետ մի հատված եմ բերել ու սպասում եմ հիմնավորման:Ուրեմն եթե "շատ ժամանակ չունես", ապա համեստ եղիր ու մտածիր, ինչ ես խոսում: Թե չե քեզ կստիպեն ապացույցներ բերել խոսքերիդ վերաբերյալ, իսկ քո` ժամանակ չունենալը թույլ չի տա դրանք ապացուցել և արդյունքում անլուրջ տպավորություն կթողնես:
Կոնկրե՛տ, վերևում նշել եմ արդեն: Գրքի մասին թեմա էս բացել գրիր աղբյուրներ, տվյալ թեմայի վերաբերյալ, գոնե գլխավորները, որ իմանանք օրինակ, որ աղբյուրումա նշված, որ Հակսոսը նույն հայնա և այլնսՇատ պարզ պատճառով: Դրանք շատ շատ են: Բացի այդ, եթե ես դրանք տեղադրեմ, դուք պռիզնատ կգաք ձեր սխալը? Կասկածում եմ...
դու էս ստում հարգելիս, այն էլ շատ բացահայտ, հենց Տրիբունի հարցերի, շատ ժամանակ ստացվել եսն այսպիսի պատասխան, կարող եք հակառակում ապացուցե, բայց քո կողմից դրա աղբյուրագիտական հիմնավորումը չի բերվել:Բացահայտ և լկտի սուտ: Ցույց տուր գրքիս գիտական բովանդակության հետ կապված մի հարց, որ ինձ տրվել է և ես չեմ պատասխանել?:
Դու մանր ժուլիկություններով փորձում ես շեղել ավելի լուջ խոսակցությունները… Ու ոմեն հարցի պատասխանում "այ քեզ բան", "իմ գործնա" չգիդեմ ինչա, մի խոսքով խուսափողական, բայց էդ երկու պրիմիտիվ նախադասության համար չեմ կասկածում լավ "պայծառ" ուղեղ է պետք:Դու բացառիկ պարզ ես արտահայտվում, ասեմ, ինչը վկայում է ուղեղի աննման պայծառության մասին
Հետքրքիր ա, որ քո դեմագոգյաներին ակումցինեը դիմանում են, իսկապես քեզ կորցրել էս, որ Հայաստանի գիտ. ակադեմիայում նստած բոլոր պրոֆեսսորների ցածր ես դասում, բայց ինքդ ոչ մի աստիճան կամ գոն ճանաչում չունենալով: Հետաքրքիր է նրանք գիտեն, որ ոմն Լիոն, որի հետ մի գուցե և շփվում են ժամանակ առ ժամանակ , իրենց մասին այս կարծիքն ունի: Կարծում փոխադարձ է:Ես չեմ զայրանում, զարմանալի է, բայց դիմանում եմ ձեր անհիմն պնդումներին նույն բանը գրելուց: Իսկ այ դուք ձեզ կորցրել եք...
Նեղություն կրի հարցնի, իսկ միգուց նեղություն կրես նշես՞:Իսկ ֆորումից օգտվողը թող ՆԵՂՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԻ ՈՒ ՀԱՐՑՆԻ և նա կլսի ԲՈԼՈՐ ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ:
Թե չէ շատերի մոտ է հարցեր առաջանում ու մեծ ցանկություն չկա ստանդարտ պատասխան ստանալ՝" կարող եք արեք"բլա, բլա ու մեծամիտական ինչ որ բաներ լսել:
պատմանանին սուտ խոսելը չի սազում: Դու համեմատություններ էիր անկացնում, որ վրացիների ու մեր գրածները նույն են: Դրանով ինչ էիր ուզում ցույց տալ քո պայծառ ուղեղով բացատրի, թե չէ արդեն հոգնանք ստանդարտ "տենց չի", "ես էդ ի նկատի չունեի" բլա, բլաներ լսելուց:Դեմագոգիա և լկտի սուտ: Ես նման բան չեմ ասել և իմ ասածներից որևէ ողջամիտ մարդ նման բան չի կարող եզրակացնել:
Տրիբուն ջան ես դա ի նակտ ունեի:Ինչ անեմ, որ սխալ հասկացավ:Նորթոն, գրականության ցանկ նշելը առանձնապես դժվար բան չի: Կարևորը գրքում կոնկրետ փաստեր գրելիս, աղբյուրին կոնկրետ հղում տալն է
Էջանիշներ