Hamshentsi-ի խոսքերից
Օրհնեցեք, Տեր Հայր: Թույլ տվեք պատասխանել ըստ կետերի.
1. Ինչու եք ինձ մեղադրում ագրեսիվության մեջ? Ուղիղ հարցերիս համար? Եւ ովքեր են այդ "գրեթե բոլորը"? Հերձվածողներին նկատի ունեք? Եթե այո, ապա իմացեք, որ ես, հետևելով մեր Եկեղեցու հայրերին, նրանց չեմ համարում մեր եկեղեցու անդամ, բայց անձնական թշնամանք էլ չեմ տածում:
2. Դուք իսկապես կարծում եք, որ եկեղեցիների դավանաբանական տարբերությունները սոսկ քաղաքական խնդիրների ածանցյալ են? Այսինքն, Դուք պնդում եք, որ Եկեղեցու հայրերը ճշմարտության համար չեն պայքարել, այլ` քաղաքական խնդիրների են հետամուտ եղել, այո? Շատ վատ կարծիքի եք սուրբերի մասին, Տեր Հայր:
3. Դուք ասում եք, որ մեր Հայրերը "խիստ խոսեցին, քանի որ կար վտանգ ձուլվելու ոչ միայն այլ եկեղեցիների, այլև ազգերի հետ": Ըստ Ձեզ, այսօր` գլոբալացման դարաշրջանում, այդ վտանգը վերացել է, թե ավելացել? Ակնհայտ է, որ ավելացել է (միայն թե չասեք` վերացել է): Ուրեմն միթե հենց միայն չուծանալու համար այսօր մենք նույնքան "խիստ" չպետք է լինենք, որքան մեր Հայրերը? Թեպետ ես հեշտությամբ կարող եմ ապացուցել, որ մեր Եկեղեցու հայրերը նախանձախնդիր են եղել Ճշմարտությանը, և ոչ թե քաղաքականությանը:
Ի դեպ, երբ ասում եմ Հայ Եկեղեցու հայր, նկատի չունեմ միայն ազգությամբ հայերին: Տասներկու տիեզերական սուրբերը (որոնց թվում կան ազգությամբ հույներ, ասորիներ) նույնպես մեր եկեղեցու հայրերն են, և միթե նրանք ուղիղ դավանությունը պաշտպանել են հայերին ուծանալուց փրկելու համար?
4. Դուք խոսում եք ներողամտությունից: Արդյոք Դուք ավելի ներողամիտ եք, քան մեր Եկեղեցու սուրբերը? Ձեր մեջ սիրո առաքինությունն ավելի մեծ չափերի է հասել, քան սուրբ Գրիգոր Տաթևացու? Ուրեմն ինչու Տաթևացին նզովում է քաղկեդոնականներին, իսկ Դուք` ոչ? Կամ ինչու քահանա ձեռնադրվելիս, եկեղեցու բեմի վրա` Աստծո առաջ նզովում եք հերձվածողներին, իսկ բեմից իջնելից հետո ողջագուրվում եք նրանց հետ? Աստծուց չեք վախենում? Թե Ձեզ համար ավելի հաճելի է կաթոլիկների ու բողոքականների կողմից կոչվել "ներողամիտ, լայնախոհ", քան հավատարիմ մնալ Աստծուն? Դուք վախենում եք, որ հերձվածողները Ձեզ կանվանեն "խավարամիտ", եթե նզովեք նրանց, ինչպես մեր եկեղեցու Հայրերը? Վախենում եք "մոդայիկ" չլինելուց?
5. Այդ երբ է վրա հասել "էկումենիզմի դարաշրջանը", որ չենք իմացել? Ինչ է, Ճշմարտությունը դարաշրջանից դարաշրջան փոխվում է? Դավանանքը կախված է դարաշրջանից, ժամանակից? Սխալն ու հերձվածը ժամանակի ազդեցությամբ դառնում են Ճշմարտություն? Մեր Հայրերի ավանդածը ժամանակի ընթացքում դառնում է սխալ? Այդ եք ուզում ասել?
6. Այդ ինչ "հրաշքներ" են տեղի ունենում "այլ եկեղեցիներում"? "Էկզորցիզմը" նկատի ունեք? Ոմանց ձեռքերին ու ոտքերին վերքեր առաջանալը նկատի ունեք? Սրբապատկերների "լաց լինելը" նկատի ունեք? Այդ ամենը Ձեզ գայթակղեցնում է? Ինչու եք հրաշքով չափում, չգիտեք, որ նեռը հրաշքներով է խաբելու աշխարհին? Եթե "Հարանց վարք" ժողովածուն կարդացած լինեիք, կիմանայիք, որ սուրբերը երբեք ցուցադրաբար հրաշք չեն գործել, և եթե քաղկեդոնական հոգևորականը դև հանելը պրոֆեսիա է դարձնում, նրա մեջ խոնարհություն չկա, և այդ գործն Աստծուց չէ: Զարմանում եմ ուղղակի. եթե Դուք եք գայթակղվում հրաշքներից, ապա ինչպես եք Ձեր հոտին զերծ պահելու գայթակղություններից:
Էջանիշներ