Բայց սաղ հեչ, էդ 1984-ը սիրելու համար իրոք մազոխիստ պիտի լինես![]()
Cassiopeia (06.06.2015), Sambitbaba (07.06.2015), Աթեիստ (06.06.2015)
Երևի բոլորդ դիտել եք ՍՕՍ-ի Գ/7 վիդեոն, ու նաև տեղյակ եք դրա շուրջ ծավալվող իրադարձություններին:
Ուրեմն սենց ա՝ ոստիակնության 3 աշխատակից դատի են տվել վիդեոյի հեղինակներին վիրավորական արտահայտությունների համար:
Ֆեյսբուքում ստեղծված խմբում տեղադրված է այդ հայցից մի հատված, որն հրապարակվել է պատասխանողի կողմից, որտեղ նշված են կոնկրետ վիրավորական արտահայտությունները:
Իսկ ֆեյսբուքյան իվենթի նկարագրություններում ոչ մի խոսք չկա վիրավորանքների մասին, ավելին պատասխանողը նշում է որ ոստիկանությունը դատի է տվել իրենց սևազգեստ մայրերին փողոցով քաշ տալու մասին խոսելու համար:
հետո էլ պարզվում ա, որ սևազգեստ մայրերի գործով իրանք պայքարելու են մինչև վերջ:
Հ.Գ. չի կարելի սենց զզվելի բաներ անել, սևազգեստ մայրերը էս դատական գործի հետ որևէ առնչւոթյուն չունեն:
Հով, ցանկացած կնոջ նկատմամբ, ցանկացած, մանավանդ զավակ կորցրած, նման վերաբերմունքը ու նման վերաբերմունք ցուցաբերողին խլեշ ա հասնում, իրա գնգան, երեխուն, մորն ու հորը, ցեղին ու իրան ընդհանուր:
Նման բան անողին ինչ էլ անես հասնում ա: Իրանք մարդ կոչվելու իրավունք չունեն, իրանց բերած մերը խառնածին շան թուլա ա ծնել, դրանց տեսակը վերացնել ա պետք:
Մնացածի հետ համաձայն եմ, գուցե պատասխանողը ինչ-որ տեղ դա օգտագործում ա իր շահերի պաշտպանության համար:
Իրանք չեն ասում կանանց մասին խոսելու համար են դատի տալիս, ասում են էդ թեմային նվիրված թողարկման համար, առանց կոնկրետացնելու, թե թողարկման որ բառի կամ արտահայտության համար: Լրիվ նորմալ ա, ու ցանկացած մարդ էլ էդ կադրերը նայելուց էդ մլիցեքին քրֆում ա, շատ ավելի վատ բառերով:
Ասում ա մլիցեքի արածը ԲՏ-ություն ա, մենք էլ ոչնչով չէինք կարա իրանց օգնեինք, հետին թվով քրֆել ենք, ու պատրաստ ենք մինչև վերջ գնալ: Ոչ մի վատ բան չեն տեսնում: Մայրերի հետ կապ ունի այնքանով, որ եթե իրանք չլինեին, կարւշող ա նույնիսկ ներողություն խնդրեին, խոսքերից հրտ կանգնեին:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Սամ ջան, ինձ համար էն հասկացությունը, որը արտացոլում է այլանդակություն իմաստը չի կարող հումորի առարկա լինել:
Էս ասածիցս պետք չէ կարծել, թե բոլոր բացասական բառերը բացառված ինձ մոտ, որպես հումորի առարկաներ:
Օրինակ ինչպես իրավացիորեն նկատեց Չուկը սրիկա բառը նույնպես բացասական է, բայց և կարող է արտահայտվել մտերմական իմաստով, քանի որ բառն ավելի շատ մտապատկեր է, քան հասկացություն:
Սամ, մազոխիստ բառն ինձ համար միայն հասկացություն է, այսինքն բառ, որի մեջ ամրագրված են միայն առարկայի էական հատկանիշները ` այլանդակություն, գարշանք և այլն:
Էս ամենը հասկանալով ես անկարող եմ բառին մոտենալ զուտ զգայական իմացության պատկերացմաբ:
Սամ ջան, էդ չարաբաստիկ արտահայտությունն ուժգին բախվեց իմ անձին, որից անասելի լարվածություն առաջ եկավ, իսկ ես չտրվելով լարվածության ալիքին փորձեցի շրջանցել բնորոշմանը տափակություն (անհեթեթություն/անիմաստություն) անվանելով, բայց մտերմիկ ձևով, որի մասին խոսում է ժպիտը:
Սամ, ես պարտավոր չեմ ամեն ինձ հետ հումոր անողին սահմաներ ցույց տալու, բայց պարտավոր եմ հումորի առարկան (անկախ դրա սրությունից, բթությունից ու դիպուկությունից) վերանայել երբ հատկապես դիմացինս անծանոթ է:
Այլապես երբեմն կամ հաճախ կընկնեմ մոլորությունների, պատրանքների կամ թյուրիմացությունների մեջ (որն ատում եմ):
Իսկ ինչպես իրենց գրառումներում մի քանի ակումբցիներ նկատեցի, թե իմ տրամաբանությունը գերեզմանն է իմ հումորի ապա ասեմ, որ այդպես չէ:
Իմ տրամաբանությունը հարգում է դիմացինին իր գործողություններում հաշվի առնելով դիմացինի յուրատիպությունը կամ գոնե ներքին պահանջմունքներին չանտեսելով:![]()
Զաքար, փաստորեն քեզ ինչ որ բան գրելիս պտի
1. Գուշակենք թե դու էդ բառը ոնց էս հասկանում
2. Հաշվի առնենք որ դու առաջին հերթին գնալու ես էդ բառի սեքսի հետ կապված տարբերակի վրա:
Այլ կերպ ինչպե՞ս բացատրել, որ դու մազոխիզմը անվանում ես այլանդակություն, այնպես ինչպես որոշ ավանդապաշտ ու անգրագետ հայեր անվանում են ՍԵՔՍՈՒԱԼ մազոխիզմը:
Ես խորհուրդ կտամ քեզ հետ շփվողներին խուսափել օրինակ շուրթեր բառից, որտև դրա սեռականը լրիվ այլ տեղ ա:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Արամ (06.06.2015)
Օ գրագետ Աթեիստ:
Գրում եմ քեզ քո գրագիտությունից անդին:
Շնորհակալ եմ քեզ, որ ամեն անգամ ստույգ պատկերացումներ ես տալիս ինձ սեփական կրկնաանգրագիտության մասին:
Երջանիկ եմ, որ սրամտությունդ կարողանում ես դրշմել մարդանց գիտակցության մեջ:
Իսկ լուրջ, եղբայր, կա՞ մի տեղ որտեղ մազոխիստ բառը կապել եմ սեքսուալ ինչ-որ երևույթների հետ:
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Արամ ջան, լսել եմ իհարկե:
Լսել եմ նաև, թե ինչպես են մտերիմ մարդիկ իրար հետ հայհոյանքով խոսում:
Ընդհանուր հասկանում եմ, որ խոսակցությունը տանում ես լեզվի ճկունության դաշտ:
Համամիտ եմ, որ կան բառեր կամ բառակապակցություններ, որոնք փոխում են իրենց իմաստները, որոշ միջավայրերում:
Բայց ոչ բոլորն էլի:
Իսկ ընդհանրապես նախընտրում եմ մարդկանց դիմել (բառիս ամենալայլն իմաստով) դրական արտահայտություններով և ոչ թե բառերորով, որոնց իմաստները բավականին բացասական են:
Արամ ջան, երբ ես ասում եմ, որ Ջորջ Օրուելի 1984-ը հաճույքով եմ կարդում դա դեռ չի նշանակում, որ ինձ դուր են եկել նկարագրված կտտանքները:
Ճիշտ եզրակացության համար պետք են ճշիշտ նախադրյալներ:
Մի բան էլ ասեմ: Երբ դիմացինդ անծանոթ է ու դու փորձում ես նրա հետ հումոր անել ու հումորիդ առարկայի իմաստն էլ տհաճ է, բնականաբար լարվածություն կառաջանա ու դա բնական է:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ