Սիրտս խառնեց էս լրագրողներից
Սիրտս խառնեց էս լրագրողներից
Ժողովուրդ ջան,
Տրիբունից ու Թիքեթից նկատողություն ստանալով՝ մոտս հարց առաջացավ, թե միգուցե իրո՞ք իմ գրելաոճը շատերի համար անհասկանալիա..
Եթե մարդիկ կան, որոնք կցանկանային արտահայտվել սրա կապակցությամբ՝ խնդրեմ:
Տեղին քննադատությանը միայն ուրախ կլինեմ:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Ընդհանուր առմամբ խորհուրդ կտայի ավելի լակոնիկ ու կոնկրետ գրել: Երկար միջանկյալ խոսքերն ու մշուշոտ բնորոշումները ձանձրացնում են:
Արդյո՞ք այս պարզ մտքի վրա արժեր այսքան բառ ծախսել:բայց էս ամեն ինչը մի կողմ՝ խոսքը մեր մեջ, իմ անձնական կարծիքով, էսօր հայաստանցիները հոգեպես ու բարոյապես պատրաստ չեն ներգաղթողներին ողջունել:
Համաձայն եմ, որ խուճուճա, բայց ինչո՞ւ.
այսինքն՝ թեմայից մի քիչ շեղվում եմբայց էս ամեն ինչը մի կողմ՝
ո՞նց կարող է մի բան «մեր մեջ» ասվի, եթե գրվում է ֆորումում:խոսքը մեր մեջ,
ուրեմն արտահայտությունը միտում ունի հումորային երանգ հաղորդելով մի քիչ մեղմել կոշտ ասելիքը:
որ պնդումովս անզգուշորեն չվիրավորվեմ հակառակ կարծիքի տեր մարդկանցիմ անձնական կարծիքով,
մնացածն էլ՝ քո ասած պարզ միտքը..էսօր հայաստանցիները հոգեպես ու բարոյապես պատրաստ չեն ներգաղթողներին ողջունել:
հ.գ.
որ հեղինակային իրավունքներդ չխախտեմքո ասած![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Վերջին խմբագրող՝ Գաղթական: 23.07.2017, 12:43:
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Մնացածի մեջ էլ դեռ չոր միտք չէ: Ասենք, բարոյապես ողջունելը ինչո՞վ է հոգեպեսից տարբերվում:
Չեմ ասում թե չոր միտք գրի, բայց դու չափից շատ ես փափկում: Ասենք, հիմնականում առանց հատուկ նշելու էլ հասկանալի է, որ քո անձնական կարծիքն ես գրում: "Խոսքը մեր մեջն" էլ ավելի պրովակացիոն մտքերին կարող է սազել: Խոսքը մեր մեջ, ես ինքս համոզված չեմ, որ ճիշտ նկատողություններ եմ անում: Чукча не писатель, чука читатель.
Տրիբուն (23.07.2017)
Ողջունելը չէ, պատրաստ լինելը:
Ասենք մարդը կարող է հոգեպես պատրաստ լինել ինչ-որ բանի, եթե արդեն ինքն իրեն տրամադրելա դրան:
իսկ բարոյապես՝ եթե ինքն անձամբ էնքան էլ կողմ չի, բայց, բարոյականությունից ելնելով, պատրաստա համակերպվել դրան՝ հանուն ընդհանուր շահի:
երևի ճիշտ ես..Չեմ ասում թե չոր միտք գրի, բայց դու չափից շատ ես փափկում:
հակասական հայտարարություններ անելուց, որին կարող են ոմանք չհամաձայնել, գերադասում եմ նշել էդ «անձնական կարծիք»-ի պահը, որ չստացվի թե հանրահայտ ճշմարտությունա ասածս ու ապացուցման կարիք չունի:Ասենք, հիմնականում առանց հատուկ նշելու էլ հասկանալի է, որ քո անձնական կարծիքն ես գրում:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Մի քի՞չ
Հոպար, դու հինգ նախադասություն ես գրում, ամեն նախադասությունը նոր պարբերություն, ամեն պարբերությունը նոր միտք, ու առաջին միտքը վերջինի հետ ոչ մի կապ չունեցող։Օրինակ՝
Կամ, օրինակ՝Հայրենասիրությանդ մեջ երբևէ առիթ չեմ ունեցել կասկածելու
Իսկ մամայիդ մասին հենց ասեցիր՝ հիշեցի քո ընտանիքի պատմությունը համապատասխան թեմայից:
ՈՒրեմն և կարիք չկա քեզ նկարագրելու նրանց ունեցած դժվարությունները Հայաստանում:
Իմն էլ կինսա հայրենադարձվածի ընտանիքից ու իրանց համարյա ողջ ազգուտակը ստեղարենք են:
Բացի դրանից էլ՝ օդի մեջ չէի կրակում, ասելով, թե ժսմանակին հայրենադարձվածների մի մեծ մաս նորից արտագաղթելա:
Վերջը ես էլ եմ 5 տարի փախստականների 7 տարբեր ճամբարներում վայեվատ արել ու քիչ արտագաղթած հայերի չեմ հանդիպել:
Էլ չեմ ասում, որ հատկապես Հոլանդիայում հայերի ներքին նեթվորքը բեսամբ զարգացածա ու համարյա բոլորը մեկը մեկին գիտեն:
Ի՜նչ էտ պահին մտքովդ անցնում ա ճպցնում ես գրառմանդ մեջ։ Սկսում եմ կարդալ, մինչև հասնում եմ կեսին, մոռանում եմ ինչի մասին էրՄիտքդ հասկանում եմ, իսկ դու իմ տված հղումով անցա՞ր, կարդացի՞ր գոնե մի քանի հայի մասին, ով ոչ միայն ուզեցելա գալ ու էդտեղ բնակվել, այլև արելա դա:
«ՈՒյղուրների» շարքից էլ ասենք դեռ իմ ժամանակ էլ բավականաչափ շատ պարսիկներ ու հնդիկներ էին հաստատվում Հայաստանում:
Հիմա իհարկե չգիտեմ, թե ոնցա:
Բայց հողերի մասով կարող ես օրինակ սա կարդալ:
Իսկ հայերի, մասնավորապես Սիրիայից գաղթած, խնդիրները բազում են ու բազմատեսակ: ՈՒ շատ-շատերն էլ՝ լավ չըմբռնելով Հրանուշ հոբարի պատասխանը, թե Հայաստանը չի կարող իր օրենսգրքերը փոխել սիրիահայերի խաթր, անդադար շարունակում են բարձրաձայնել իրենց հուզող հարցերի մասին:
Նեուժե՞լի երբեք մամուլում չես հանդիպել նման հոդվածների:
Հիմա, արագի մեջ, մի քանի հատ գտա, խնդրեմ.
1, 2, 3Ամերիկացիների ասած, ամեն անգամ հարց եմ տալիս what is the fucking point you are trying to make
Ու վաբշե, թեմայի հետ էս ամեն ինչը ինչ կապ ուներ։
Չնեղանաս հոպար, ախպերավարի մեր սփյուռքահայ բարեկամին խորհուրդ ենք տալիս։
Գաղթական (24.07.2017)
Լոխ լավա, Գաղթական ախպեր, դրանց ասածներին դու եշիլ մի։
Ջահելությունից ա, ուշադրության տևողությունը չի հերիքում կարճ-ու-նոկրետ մեկ նախադասությամբ գրառումներից էն կողմ բան մարսելու, ներող եղիր, կմեծանան կիմաստանան, չէ՞ Տրիբուն ջան։Դե One_Way_Ticket-ն էլ ծրագրավորող ա, գծային տրամաբանությունից դուրս գրառումները քարկապ են գցում․․․
![]()
Դե հայերենում կա «ուշադրության ծավալ» արտահայտություն, որը իմ ականջին ռուսերեն «объем внимания»-ի բառացի թարգմանությունն է։ Նենց որ, որտեղ չկա սազական արտահայտություն, իմն եմ ներմուծում![]()
Եթե "դրանք"-ը սահմանափակվում է Տրիբունով ու ինձնով, ապա գուցե և ճիշտ ես: Բայց վտանգ կա, որ ուրիշ մարդիկ էլ կիսատ-պռատ են կարդում Գաղթականի գրառումները ու անցնում առաջ, պարզապես անհարմար են համարում բարձրաձայնել: Ես ինքս մինչև Տրիբունի գրառումը անհարմար էի համարում, մտածում էի գուցե միայն ես եմ: Ասեմ, որ Գաղթականը ինձ մոտ շատ կիրթ ու խելացի մարդու տպավորություն է թողնում: Եթե ինքը այս գրառումներից օգուտ քաղի ու հղկի իր գրելաոճը, ֆորումը դրանից մեծապես կշահի:
Եսիմ, կարող ա շահի, կարող ա և կորցնի․․․ բայց սա կարևորը չի․ մարդու գրելաոճը փոխելը, թե ինչ ա ակումբը դրանից շահելու ա, աբսուրդ ա, ըստ իս։ Իսկ կոնկրետ Գաղթականի գրառումները ինձ համար լավ էլ հասկանալի են, իսկ ազգակայնության թեմայում ահագին էլ տրամաբանական էին և իր դիրքորոշման գծին տրամաբանորեն համապատասխան։ Հա, մի քիչ «բարձրաձայն մտածելու» էին նման, բայց դա էլ է հավես իր գրառումներում։
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ