User Tag List

Էջ 380 1113-ից ԱռաջինԱռաջին ... 280330370376377378379380381382383384390430480880 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 5,686 համարից մինչև 5,700 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 16682 հատից

Թեմա: Թեմայից դուրս, բայց հետաքրքիր կամ կարևոր գրառումներ

  1. #5686
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չուկ ջան, աշխարհում ամեն տեղ էլ նման մոտեցումներ լինում են… չեմ հասկանում ինչի ես տենց ոգևորվել… բրողները, քաղաքական գործիչներն ու մնացած մարդիկ աստվածներ չեն ու անձեռմխելի չեն… մանավաննդ որ նախկին պրակտիկան ցույց ա տալիս որ տպագրության ժամանակ շատ բաներ խմբագրվել են… էս էլ ա փաստ…

    էն ինչ որ ռուսերեն ա թարգմանվել, դա ոչ մ բան չի ապացուցում… էս դեպքում, երբ կա տպագրված երկու տարբերակ, մենք շատ լավ էլ կարող ենք կարծիքններ ու եզրահանգումներ անել քանի դեռ բնագիրը չկա որ հաստատի մեկը կամ մյուսը…

    երբ որ բնագիրը կբերես, էն ժամանակ էլ կբողոքես ու մենք էլ չենք քննարկի…

    իսկ մինչ էդ մենք կարանք մեր կարծիքները գրենք… իմ կարծիքով "բառ" ինչքան էլ որ Չարենցի ստեղծագործական տրամաբանության մեջ մտնելու փաստեր ցույց տհրվի, այնուամենայնիվ ներկա դրությամբ ու էս բանաստեղծության մեջ դժվար ա մտնում…
    Միակ փաստը ռուսերեն թարգմանությունը չէր: Դու խոսում ես քո պատկերացումներից, մյուս կողմից քեզ հրամցվում են կոնկրետ փաստեր: Ես բոլորովին դեմ չեմ, որ դու բանաստեղծությունը «բար»-ով ավելի լավ զգաս, ավելի լավը համարես, համարես որ տենց ճիշտ կլիներ: Բայց չունենալով ոչ մի փաստ պնդել, որ ինքը բար ա գրել (դու չես պնդել, բայց շատերը պնդում են), ինձ ուղղակի նեռվահան են անում:

    Կարելի ա հա էլ քննարկել, բայց էս բառ-բարի քննարկումն ինձ իսկապես արդեն ներվայնացնում ա, որտև մի կողմը հիմնականում ջուր ա ծեծում: Օրինակ քո վերջին գրառումում ընդհանրապես չկա որևէ հիմք, որևէ ձևով չի համոզում, որ բառ-ը վատ կնայվեր: Ինչի՞ վատ կնայվեր: Որտև ձեր կարծիքով գրել ա «համ, ձայն, հոտ, տեսողություն», այսինքն հերթով զգայարանների մասին: Իսկ ինչու ոչ «խոսք», «երաժշտություն», «բույր», «պատկեր»: Որևէ կերպ չեք կարող հիմնավորել, որ մեկը մյուսից առավել է:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  2. #5687
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ես մի խիստ սուբյեկտիվ փաստարկ էլ բերեմ, թե խի եմ ուզում որ «բար»-ը ճիշտ լինի։
    Լևոնի վախտով տպված 1000 դրամանոցների վրա գրած ա «բարը», իսկ ՌՔ-ի () վախտով՝ «բառը»։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  3. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    VisTolog (03.12.2013), Հայկօ (16.12.2013)

  4. #5688
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես մի խիստ սուբյեկտիվ փաստարկ էլ բերեմ, թե խի եմ ուզում որ «բար»-ը ճիշտ լինի։
    Լևոնի վախտով տպված 1000 դրամանոցների վրա գրած ա «բարը», իսկ ՌՔ-ի () վախտով՝ «բառը»։
    Մի քիչ սխալ ես, երկու տարբերակն էլ Լևոնի ժամանակ է տպվել: Այդ ժամանակվա կենտրոնական բանկի նախագահ Բագրատ Ասատրյանն ինքն է խոստովանել իր սխալն ու ուղղել.

    «Ձևավորվել էր աշխատանքային խումբ, որով խնդիր էր դրվել պահպանել փողի նմուշի բնութագրերը, որպես օրինակ՝ պատկերված լինեին գիտության, մշակույթի գործիչներ: Կարող եմ որպես գաղտնիք ասել, որ 20 000 դրամանոցի վրա Սարյանի կտավը դնելն իմ գաղափարն էր, իսկ, ահա, 1000 դրամանոցի վրա ես եմ առաջարկել Չարենցի «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծության տողերը զետեղել»,- անկեղծացավ զրուցակիցը՝ մանրամասնելով, որ հենց այդ պատճառով էլ եղել են տարակարծություններ, թե արդյոք որևէ երկրի արժույթի վրա կա՞ն նմանատիպ գրառումներ: Բագրատ Ասատրյանը կարողացել է գտնել մի նմուշ, որից հետո բանաստեղծական տողերը զետեղելու գաղափարն ընդունվել է բոլորի կողմից:

    «Եղել են նաև սխալներ. իմ խորին համոզմամբ՝ այդ նույն տողում «արևահամ բառն եմ սիրում»-ի «բառ»-ը պետք է լիներ «բար». կարծել եմ, որ նկատի է ունեցել բարին, բարիքը: Իմ համառության արդյունքում՝ հաստատված առաջին նմուշները թողարկվեցին այդ վրիպակով, բայց հետո ես ինքս համոզվեցի, որ սխալ եմ՝ տեսնելով այդ բանաստեղծության ռուսերեն թարգմանությունը, որը կատարել էր հենց հեղինակը՝ Չարենցը»,- մանրամասնեց Բ. Ասատրյանը:
    Նյութն ամբողջությամբ՝ էստեղ

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  5. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Նաիրուհի (03.12.2013), Շինարար (03.12.2013)

  6. #5689
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Միակ փաստը ռուսերեն թարգմանությունը չէր: Դու խոսում ես քո պատկերացումներից, մյուս կողմից քեզ հրամցվում են կոնկրետ փաստեր: Ես բոլորովին դեմ չեմ, որ դու բանաստեղծությունը «բար»-ով ավելի լավ զգաս, ավելի լավը համարես, համարես որ տենց ճիշտ կլիներ: Բայց չունենալով ոչ մի փաստ պնդել, որ ինքը բար ա գրել (դու չես պնդել, բայց շատերը պնդում են), ինձ ուղղակի նեռվահան են անում:

    Կարելի ա հա էլ քննարկել, բայց էս բառ-բարի քննարկումն ինձ իսկապես արդեն ներվայնացնում ա, որտև մի կողմը հիմնականում ջուր ա ծեծում: Օրինակ քո վերջին գրառումում ընդհանրապես չկա որևէ հիմք, որևէ ձևով չի համոզում, որ բառ-ը վատ կնայվեր: Ինչի՞ վատ կնայվեր: Որտև ձեր կարծիքով գրել ա «համ, ձայն, հոտ, տեսողություն», այսինքն հերթով զգայարանների մասին: Իսկ ինչու ոչ «խոսք», «երաժշտություն», «բույր», «պատկեր»: Որևէ կերպ չեք կարող հիմնավորել, որ մեկը մյուսից առավել է:
    չեմ պնդել, Չուկ ջան… երբ որ վստահ չեմ բնագիրը ոնց ա գրվել, ո՞նց պնդեմ…

    իմ վերջին քննարկման մեջ շեշտը դրված ա տրամաբանության մեջ ոչ թե լավի ու վատի… առավելի ու պակասի հարց չի… ու բառերը որ վերցնում ես, առանձին-առանձին մի վերցրու, այլ վերցրու կողքի բառի հետ միասին, որ տրամաբանությունը հստակ լինի…

    իվերջո եթե ներվայնացնում ա, մի կարդա, դիր անտեսվածների ցուցակի մեջ…

  7. #5690
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    չեմ պնդել, Չուկ ջան… երբ որ վստահ չեմ բնագիրը ոնց ա գրվել, ո՞նց պնդեմ…

    իմ վերջին քննարկման մեջ շեշտը դրված ա տրամաբանության մեջ ոչ թե լավի ու վատի… առավելի ու պակասի հարց չի… ու բառերը որ վերցնում ես, առանձին-առանձին մի վերցրու, այլ վերցրու կողքի բառի հետ միասին, որ տրամաբանությունը հստակ լինի…

    իվերջո եթե ներվայնացնում ա, մի կարդա, դիր անտեսվածների ցուցակի մեջ…
    Օֆ, օֆ: Փակագծում գրել էի, որ դու չես պնդել, պնդողներից չես

    Իսկ ես միշտ չի, որ ներվայնացնող բաներն անտեսում եմ, երբեմն դրանց արձագանքում եմ, երբեմն էլ սուր: Ի վերջո ներվայնանում եմ (էս դեպքում), որտև տարիներ շարունակ իմ համոզմամբ նույն սխալը շատերը կատարում են: Բա չասե՞մ, որ սխալ եք անում:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  8. #5691
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մի քիչ սխալ ես, երկու տարբերակն էլ Լևոնի ժամանակ է տպվել: Այդ ժամանակվա կենտրոնական բանկի նախագահ Բագրատ Ասատրյանն ինքն է խոստովանել իր սխալն ու ուղղել.
    Ես ավելի շատ իմ ստուգումներին եմ վստահում, իսկ դրանք ցույց են տալիս, որ ինձ հանդիպած բոլոր 1991 թ-ին տպված 1000-անոցների վրա եղել ա «բար», իսկ «բառ» տեսել եմ միայն 2001-ին տպվածների վրա։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  9. #5692
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես ավելի շատ իմ ստուգումներին եմ վստահում, իսկ դրանք ցույց են տալիս, որ ինձ հանդիպած բոլոր 1991 թ-ին տպված 1000-անոցների վրա եղել ա «բար», իսկ «բառ» տեսել եմ միայն 2001-ին տպվածների վրա։
    Եթե էդ արանքում չի տպագրվել, ուրեմն ճիշտ ես: Ամեն դեպքում ոնց տեսնում ես առաջին հեղինակն ինքն էլ է խոստովանում, որ սխալ բան է արել:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (03.12.2013)

  11. #5693
    Պապա x3 Աթեիստ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.05.2007
    Հասցե
    Հայաստան
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    8,712
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե էդ արանքում չի տպագրվել, ուրեմն ճիշտ ես: Ամեն դեպքում ոնց տեսնում ես առաջին հեղինակն ինքն էլ է խոստովանում, որ սխալ բան է արել:
    Հա, լավ ա, որ ասում են, բայց դե մեկ ա, չի դզում, որ անգրագետ հայվանի վախտով ավելի գրագետ են եղել։
    artak.am De gustibus et coloribus non est disputandum.

  12. #5694
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես ավելի շատ իմ ստուգումներին եմ վստահում, իսկ դրանք ցույց են տալիս, որ ինձ հանդիպած բոլոր 1991 թ-ին տպված 1000-անոցների վրա եղել ա «բար», իսկ «բառ» տեսել եմ միայն 2001-ին տպվածների վրա։
    Օք, ճիշտ ես ասում: Նոր նայեցի, պարզվեց, որ 1999-ին (էլի Քոչի ժամանակ) էլ է 1000-անոց տպվել, էլի «բար»-ով: 2001-ին նոր փոխել են «բառ»-ի:
    Բայց դե էդ կապ չունի, որտև կրկնում եմ, փողում էդ տողերը զետեղելու հեղինակը (Լևոնի ժամանակ), ինքն է պնդել, որ «բար»-ով լինի (քիթը խոթել է իրեն չվերաբերող մասնագիտության մեջ), ու արդյունքում սխալ է դուրս եկել, հետո ինքն էլ խոստովանել է դա:

    Երկրի նախագահը չի որոշում, թե փողի վրա ինչ բառ լինի

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (03.12.2013)

  14. #5695
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օֆ, օֆ: Փակագծում գրել էի, որ դու չես պնդել, պնդողներից չես

    Իսկ ես միշտ չի, որ ներվայնացնող բաներն անտեսում եմ, երբեմն դրանց արձագանքում եմ, երբեմն էլ սուր: Ի վերջո ներվայնանում եմ (էս դեպքում), որտև տարիներ շարունակ իմ համոզմամբ նույն սխալը շատերը կատարում են: Բա չասե՞մ, որ սխալ եք անում:
    ասա ուղղակի բնագիրը ցույց տակլուց հետո…

  15. #5696
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ասա ուղղակի բնագիրը ցույց տակլուց հետո…
    Ընկեր, ճիշտն ասած երկու օր ա փնտրում եմ, որտև հիշում եմ, որ բնագիր տեսել էի: Բայց աչքիս ինչ-որ բան խառնում եմ:
    Ինչ-որ է, եթե բնագիրը չկա, սկսում ենք նայել մյուս փաստերին: Վերևում շարադրած են: Նույնիսկ առանց բնագրի էլ դրանք ապացուցում են, որ «բառ» է եղել:

    Չգիտեմ, կարող ա բնագիրը տեսնելուց դու ընդունեիր սխալդ, բայց շատերն էդ ժամանակ էլ չէին ընդունի, կասեին «ր-ի պոչը ջնջվել ա», կամ «ինքը վրիպակ ա ունեցել» ու ուրիշ բաներ: Մեֆ, հասկացիր, մի կողմում կան փաստեր, քո կողմում՝ չկան: Ես բանաստեղծություն քեզնից վատ չեմ հասկանում, ու մյուսներն էլ: Չկարծես, թե ստեղ մենակ դու ես հասկանում ու մենակ դու ես ուշադիր, ես ասում եմ, որ իմ ընկալմամ էսպես է.


    -Հայաստանի բառ
    -սազի լար
    -ծաղիկների բույր
    -աղջիկների պար

    ու էս տրամաբանության մեջ.

    -Հայաստանի բառ-ն ավելի ճիշտ ա տեղավորվում, որտև հակառակ բարի դեպքում կլիներ ասենք ծառերի բար, այգիների բար, ոչ թե Հայաստանի բար: Իսկ Բառի դեպքում հստակ է, «Հայաստանի բառ», որտև մենակ էս հող ու ջրում, էս արևի տակ կարող էր լեզուն՝ հայերենը սենց արևահամ լիներ:

    ՈՒ որ հնչողությունն էլ ա բառով ավելի լավ, ավելի խրոխտ ա, ավելի ուժեղ ա, զիլ ա, կոնտրաստային ա:


    Բայց ես քո հետ իմ պատկերացումով չեմ վիճում, որտև արվեստը ամեն մեկս մի կերպ կարող ենք ընկալել: Ես բերում եմ չոր փաստեր: Հակադրվիր փաստերով, գնա ձեռագիրը բեր, էդքան ասում ես, ոչ թե քո ընկալումը փաթաթի մեր ու Չարենցի վզին:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  16. #5697
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժող փողըի վրա ինչ գրած ա գրած ա… ես հակված եմ մտածել որ

    1. "բար"-ից "բառ" անցումն ավելի հավանական ա քանի որ "բար" բառը մեր խոսակցականում շատ չի օգտագործվում եթե չասենք որ չի օգտագործվում ընդհանրապես, հետևաբան բացառված չի որ տպագրության ժամանակ "բար"-ի փոխարեն "բառ" տպած լինեն…

    2. նույն տրամաբանությամբ, "բառ"-ը շատ քիչ հավանական ա որ "բար" կարդացվեր…

    3. սրան էլ եթե գումարենք համեմատությունների ու որոշիչների աբստրակտության սահմանը (սազի ողբանվագ, լացակումած լարն, երկինքը մուգ, հեզաճկուն պա՛ր… և այլն) ապա հիմք կա կասկածելու որ եղել ա "բար"…

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Հայկօ (16.12.2013)

  18. #5698
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընկեր, ճիշտն ասած երկու օր ա փնտրում եմ, որտև հիշում եմ, որ բնագիր տեսել էի: Բայց աչքիս ինչ-որ բան խառնում եմ:
    Ինչ-որ է, եթե բնագիրը չկա, սկսում ենք նայել մյուս փաստերին: Վերևում շարադրած են: Նույնիսկ առանց բնագրի էլ դրանք ապացուցում են, որ «բառ» է եղել:

    Չգիտեմ, կարող ա բնագիրը տեսնելուց դու ընդունեիր սխալդ, բայց շատերն էդ ժամանակ էլ չէին ընդունի, կասեին «ր-ի պոչը ջնջվել ա», կամ «ինքը վրիպակ ա ունեցել» ու ուրիշ բաներ: Մեֆ, հասկացիր, մի կողմում կան փաստեր, քո կողմում՝ չկան: Ես բանաստեղծություն քեզնից վատ չեմ հասկանում, ու մյուսներն էլ: Չկարծես, թե ստեղ մենակ դու ես հասկանում ու մենակ դու ես ուշադիր, ես ասում եմ, որ իմ ընկալմամ էսպես է.


    -Հայաստանի բառ
    -սազի լար
    -ծաղիկների բույր
    -աղջիկների պար

    ու էս տրամաբանության մեջ.

    -Հայաստանի բառ-ն ավելի ճիշտ ա տեղավորվում, որտև հակառակ բարի դեպքում կլիներ ասենք ծառերի բար, այգիների բար, ոչ թե Հայաստանի բար: Իսկ Բառի դեպքում հստակ է, «Հայաստանի բառ», որտև մենակ էս հող ու ջրում, էս արևի տակ կարող էր լեզուն՝ հայերենը սենց արևահամ լիներ:

    ՈՒ որ հնչողությունն էլ ա բառով ավելի լավ, ավելի խրոխտ ա, ավելի ուժեղ ա, զիլ ա, կոնտրաստային ա:


    Բայց ես քո հետ իմ պատկերացումով չեմ վիճում, որտև արվեստը ամեն մեկս մի կերպ կարող ենք ընկալել: Ես բերում եմ չոր փաստեր: Հակադրվիր փաստերով, գնա ձեռագիրը բեր, էդքան ասում ես, ոչ թե քո ընկալումը փաթաթի մեր ու Չարենցի վզին:
    որ բերես հաստատ կընդունեմ… Ուլուանան փաստ չբերեց, բայց շատ ուժեղ տրամաբանական ու քերականական արգումենտ բերեց ու ես համաձայնեցի… ես փաստի դեմ արզոր եմ… չկամ…

    դե հիմա նայենք քո տրամաբանությանը…


    -սազի լար- սազի ու լարի կապն անմիջական ա…
    -ծաղիկների բույր- ծաղկի ու բույմրի կապն անմիջական ա…
    -աղջիկների պար- աղջիկ ու պար կապը նույն պես անմիջական…

    -Հայաստանի բառ- Հայաստանի ու բառի կապը անուղղակի ա… այսինքն եթե Հայաստան ես ասում, ապա այն ավելի շատ ասոցեացվում ա տեղանքի հետ…

  19. #5699
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    որ բերես հաստատ կընդունեմ… Ուլուանան փաստ չբերեց, բայց շատ ուժեղ տրամաբանական ու քերականական արգումենտ բերեց ու ես համաձայնեցի… ես փաստի դեմ արզոր եմ… չկամ…

    դե հիմա նայենք քո տրամաբանությանը…


    -սազի լար- սազի ու լարի կապն անմիջական ա…
    -ծաղիկների բույր- ծաղկի ու բույմրի կապն անմիջական ա…
    -աղջիկների պար- աղջիկ ու պար կապը նույն պես անմիջական…

    -Հայաստանի բառ- Հայաստանի ու բառի կապը անուղղակի ա… այսինքն եթե Հայաստան ես ասում, ապա այն ավելի շատ ասոցեացվում ա տեղանքի հետ…
    Մեֆ ջան, ախր ես էլի եմ ասում, ես չեմ ուզում քո հետ մտնել մեր «տրամաբանության» ու «ընկալումների» քննարկման մեջ, որտև ԿԱՆ ՓԱՍՏԵՐ, որոնք ԴՈՒ ԱՆՏԵՍՈՒՄ ԵՍ, ՉԵՍ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ:

    բայց որ չստացվի, թե խուսափում եմ, էս անգամ էլ արձագանքեմ. տեղանքի ու բառի կապ նույնքան ա անուղղակի (եթե ընդհանրական երկրի մասին ես խոսում), ինչքան տեղանքի ու մրգի: Եվ տեղանքի ու մրգի կապը նույնքան ա ուղղակի (ասենք Արարատյան դաշտի ծիրանը), որքան տեղանքի ու բառի (ասենք Գորիսի բարբառը):

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  20. #5700
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեֆ ջան, ախր ես էլի եմ ասում, ես չեմ ուզում քո հետ մտնել մեր «տրամաբանության» ու «ընկալումների» քննարկման մեջ, որտև ԿԱՆ ՓԱՍՏԵՐ, որոնք ԴՈՒ ԱՆՏԵՍՈՒՄ ԵՍ, ՉԵՍ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ:

    բայց որ չստացվի, թե խուսափում եմ, էս անգամ էլ արձագանքեմ. տեղանքի ու բառի կապ նույնքան ա անուղղակի (եթե ընդհանրական երկրի մասին ես խոսում), ինչքան տեղանքի ու մրգի: Եվ տեղանքի ու մրգի կապը նույնքան ա ուղղակի (ասենք Արարատյան դաշտի ծիրանը), որքան տեղանքի ու բառի (ասենք Գորիսի բարբառը):
    որ փաստն եմ անտեսում…

    չգիտեմ Չուկ դու դիտմամբ ե՞ս ասում թե պատահաբար ա ստացվում…

    մրգի ու տեղանքի կապը ոչ միայն անմիջական ա այլ պարտադիր ու 90% կախված ա հենց տեղանքից… ուզում ես վիճե՞ս… մրգի համը հենց հղն ա իրա միներալներով, արևն ու բնակլիմայական պայմանները…

    …իսկ այ լեզվի վրա տեղանքի ազդեցությունը էնքան էական չի ինչքան դու ես կարծում… ու ընդհանրապես հայերենը հնդեևվրոպական լեզու որպես միանշանակ հայկական հողի վրա չի ստեղծվել, ու տեղանքի ու լեզվի կապը ստեղ բացարձակապես չես կատող համեմատել բուսականության ու տեղանքի կապի հետ… ու լեզուն ուսումնասիրելուց ուսումնասիրվում ա միգրացիան ու հարակից լեզուները ոչ թե բնակլիմայական պայմաններն ու հողում միներալների պարունակությունը…

    ապեր, խի՞ ես արգումենտդ քաքմեջ անում…

Էջ 380 1113-ից ԱռաջինԱռաջին ... 280330370376377378379380381382383384390430480880 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Քնած», բայց հետաքրքիր թեմաների «արթնացում»
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Ակումբի անցուդարձ
    Գրառումներ: 11
    Վերջինը: 20.03.2019, 00:37
  2. Հոմսքուլինգի թեմայից դուրս գրառումներ
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 126
    Վերջինը: 24.10.2016, 20:12
  3. Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 24.04.2010, 18:59

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •