Եթե իմ օրինակի վրա դիտարկենք, ապա նման է, որ սկզբում դու առաջարկում ես խնդիր ստեղծել (արի Ռիգայի գոպնիկների ձեռքը զենք տանք), հետո նկարագրում ես, թե դա ոնց լուծել (թաղը, քաղաքը, երկիրը փոխել)։ Ինչի՞ խաթր, որ եթե(!) Ռուսաստանը հարձակվի ու եթե(!) բանը հասնի նրան, որ ռուս զինվորն ինձ ուզի ստրկացնել (էդ բառն ինչ-որ շատ ես սիրում), կարողանամ պաշտպանվե՞լ։ Տենց հիպոթետիկ սցենար դիտարկելու տեղը կարելի է պարզապես հարցնել Խերսոնի բնակիչներին, ովքեր երկար ժամանակ ռուսական բանակի տիրապետության տակ էին, ու հիմա վերադարձել են Ուկրաինա։ Իրենց շա՞տ էին ստրկացրել, ու տանը պահած ատրճանակն իրենց շա՞տ է օգնել։ Լատվիական ԶԼՄ-ներում 24/7 ռեժիմով Պուտին են քրֆում, տենց պատմություններ հաստատ բաց չէին թողնի։
Փոխարենը ես էսօր տրամվայով առևտրի կենտրոն եմ գնացել, ու տրամվայն անցնում է գոպնիկական թաղամասերով, ու էնքան էլ հաճելի մասսա չի դրանից օգտվում։ Մեծամասամբ անշառ, պարզապես բարձր երաժշտություն լսող ու ոչ նորմատիվ լեքսիկա մի քիչ շատ օգտագործող։ Բայց ես հանգիստ եմ, որ ձեռքները զենք չկա, ու դա դիտարկում եմ որպես այստեղի կյանքի կոլորիտ։ Չես համեմատի լատինական Ամերիկայի հետ, որտեղ պիտի շատ զգույշ լինես, թե ուր ես գնում, ոնց ես գնում, որ ժամին ես գնում։ Նույնիսկ ԱՄՆ-ի հետ չես համեմատի, չնայած ապրելով ԱՄՆ-ում ավելի հեշտ է ապրել բարեկեցիկ թաղամասերում ու ոչ բարեկեցիկների մասին շատ չանհանգստանալ։
մարդ եղած վախտ (25.01.2023)
Լավ էլի։ Ուզում ես ասել, զոհեր, բռնություններ, բռնաբարություններ քաղաքացիականների մեջ չկան և/կամ զենք են ունեցել ու իրենց չի օգնե՞լ, ու ռուս զինվորները էսպես հարգալից, նրբանկատ բան․․․ հա՞։ Ասենք ես նորմալ մարդկանց զինվելու կոչ եմ անում, իսկ նորմալ մարդկանցից մեկը հակադարձում է, թե աննորմալների ձեռը զենք տա՞նք։ Ապեր, աննորմալները երբ որ ուզում են զինվել, ոչ քեզ են հարցնում, ոչ էլ երկրիդ օրենքին։ Ուկրաինայում լիքը մարդ կորած է, կամ թաղված կոլեկտիվ գերեզմաններում։ Ես փորձում եմ հնարավորինս չեզոք մոտենալ խնդրին, իսկ դու թռիչքներ ես անում negative bias-ից positive bias:
Թիքեթ ջան, դու կարծում ես, որ գոպնիկը եթե ատրճանակ չունի, ապա երաժշտության տակ հանգիստ տժժալու է, հենց ձեռը թվանք տվեցիր, մյուս անգամ քեզ թալանելու է ու սպանելու, հա՞։ Ձեր գոպնիկները դանակ ու դուբինկայից փաստորեն օգտվել չգիտեն, միմիայն կալաշնիկով, որն էլ պետք չի իրենց տալ։Փոխարենը ես էսօր տրամվայով առևտրի կենտրոն եմ գնացել, ու տրամվայն անցնում է գոպնիկական թաղամասերով, ու էնքան էլ հաճելի մասսա չի դրանից օգտվում։ Մեծամասամբ անշառ, պարզապես բարձր երաժշտություն լսող ու ոչ նորմատիվ լեքսիկա մի քիչ շատ օգտագործող։ Բայց ես հանգիստ եմ, որ ձեռքները զենք չկա, ու դա դիտարկում եմ որպես այստեղի կյանքի կոլորիտ։ Չես համեմատի լատինական Ամերիկայի հետ, որտեղ պիտի շատ զգույշ լինես, թե ուր ես գնում, ոնց ես գնում, որ ժամին ես գնում։ Նույնիսկ ԱՄՆ-ի հետ չես համեմատի, չնայած ապրելով ԱՄՆ-ում ավելի հեշտ է ապրել բարեկեցիկ թաղամասերում ու ոչ բարեկեցիկների մասին շատ չանհանգստանալ։
Ամերիկյան սլենգով ասած՝ կեռասահավաք ես վայթե անում։ Օքեյ, դու զենք մի առ, ու Լատվիան թողնենք ոնց կա, վայելեք բարձր երաժշտությունն ու քֆուրային կոլորիտը։ Ես մի քիչ ուրիշ երկրի մասին եմ ավելի շատ խոսում։
Si vis pacem, para bellum
Էլի վայթե անհիմն եզրակացության եկար։ Ոչ մեկ այստեղ թեմաներ ու տարածքներ չունի։
Բազմաթիվ օպցիաներ կան, բայց դրանց մեջ մարդկանց վերադաստիարակելը չի մտնում, դե ուղղակի որոշ արդեն վաղուց ձևավորված սրիկաներ հանձինս ինձ էլ կյանքում չեն փոխվի, չարժի դրա վրա ժամանակ վատնել ու դրա պատճառով հրաժարվել օրիգինալ կարծիքներ արտահայտելուց։
Եթե մի քիչ էլ բզբզես, կհասկանաս, որ ես կարծիքների վրա եմ «հարձակվում», ոչ մարդկանց, ինձ համար էստեղի բոլոր մարդիկ կայֆն են, դու էլ հետները:
Si vis pacem, para bellum
Չէ, ծայրահեղացնել պետք չի։ Դեպքեր հաստատ եղած կլինեն։ Բայց էն, որ ոմն Դենիսովան իրենից պատմություններ էր հորինում, արդեն բավական խոսուն է նման դեպքերի համատարած (չ)լինելու մասին։
Ես չեմ կարծում, ես եղել եմ ասենք Ռիո դե Ժանեյրոյում, որտեղ սխալվեցի կենտրոնական տուրիստական փողոցի մի քիչ մութ մասում հայտնվեցի ու նախընտրեցի փողերս տալ (բնականաբար, հիմար չէի, շատ փող չէի վերցրել) շառից-փորձանքից հեռու։ Ու Բրազիլիան, ասենք, աշխարհի շատ աղքատ երկրներից չէ, շնչին հասնող ՀՆԱ-ով Հայաստանից առաջ է։
Թիքեթե ջան, տեսնում ես, որ մի անհայտով հավասարում չի, բարդ է, կապ ունի սոցիալական վիճակը, դեմոգրաֆիան, աշխարհագրությունը ու էլի բաներ։ Ես հայկական ֆորումում առաջարկում եմ, որ Հայ ժողովուրդը վայթե կարիք ունի զինվելու, մեր մեջ ասած ինձ Լատվիան մենակ էնքանով ա հուզում, որ դու էնտեղ ես ապրում։ Հա, դուք բան մի փոխել, օքեյ ։Ճ
Si vis pacem, para bellum
One_Way_Ticket (26.01.2023)
Հա, համաձայն եմ: Էդ չխոցվելու պահն էլ ա շատ խոսուն: Ու հա, ես էլ եմ կարծում, որ սարկազմը, ընդհանուր կյանքից դառնացածությունը տենց տպավորություն են թողնում շատերի վրա: Չնայած ինձ էլ հաճախ դուր չի գալիս իրա արտահայտվելու ձևը, բայց միաժամանակ զգում եմ, որ ոչ մի անձնական բան չկա, ուղղակի նրբանկատ չի, ուղիղ ասում ա ասելիքը` առանց շատ մտածելու, թե ով ոնց կընկալի, բայց բոլորի նկատմամբ հավասար ա դա դրսևորվում` առանց խտրականության, ի տարբերություն որոշ այլ մարդկանց, որ անձնական վերաբերմունքից ելնելով` կարող են կոնկրետ մարդկանց կծմծել, խայթել, իսկ ոմանց նկատմամբ հատուկ նրբանկատություն ցուցաբերել: Մի խոսքով` Վիշապն ուղղակի դեպրեսված, էս աշխարհքից ու մարդկությունից հիասթափված մարդ ա, ըստ այդմ էլ արտահայտում ա մտքերը: Մենք էլ ակումբցիներով ոնց որ թե ինտենսիվ նպաստում ենք էդ վիճակին:
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Վիշապ (26.01.2023)
Թեմայից մի փոքր շեղվեմ։
Անն ջան, ինչի հիման վրա ես որոշել որ սենց բացարձակ կանոն պետք է ունենաս։ Ախր ենքան իրավիճակներում ա էս կանոնը fail լինում, որ չգիտեմ որ մեկը օրինակ բերեմ։
Էն ամենագլխից կարծում եմ, որ էդ կանոնդ արդար կանոն չի։ Որովհետև դու բոլորին քո արշինով ես չափում։ Թվում ա, թե դա ինչ լավ, բարի բան ա, բայց շատ անարդար ա։ Ես չեմ ուզում որ դու ինձ քո արշինով չափես։ Հիմա եթե ինչ որ մեկը կա, որ կուզենար որ իրա վրա գոռաին, ես չեմ ուզում որ ինքը իմ վրա գոռա։ Բայց եթե ես պարզ արգումենտը հասկանալով, դու շարունակում ես էդ կանոնը համարել բացարձակ, ապա ենթադրում եմ, որ կարծում ես, որ էն թե դու ոնց ես ուզում քո հետ վարվեն, դու համարում ես բացարձակ մարդասիրական ու բարոյական, ինչը նորից անարդար վերաբերմունք ա։ Եթե դու ինչ որ բանի հետ կոնտակտի ես դուրս գալիս, արդեն իսկ տրամադրված լինելով, որ են վերաբերմունքը որը դու ես սպասում ու որը հեսա ցուցաբերելու ես, բացարձակ բարոյական ա, ու եթե ում հետ կոնտակտի ես դուրս եկել, դրա հետ համաձայն չի, ուրեմն ինքը "ցածր արժեքներ" ունի։ Անարդար ա, որովհետև դու կոնտակտի ես դուրս գալիս "բարձ" դիրքից։
Մի քիչ խառը ստացվեց, բայց ուրախ կլինեմ մանրամասնել՝ քննարկենք։
StrangeLittleGirl (26.01.2023), Վիշապ (26.01.2023)
Այ ջաներ, թարկեք Վիշապի ներաշխարհի ու մոտիվների վերլուծությունները, ես աշխարհի ամենաանդարդ ու երջանիկ մարդկանցից եմ, հիմա կարդում եմ, տատուս խոսքերն եմ հիշում՝ «կոշտ նստի քարի դարդն է գիլա»
Դուք ցինիզմի ու անկեղծության մեջ խորհրդավոր թախծոտ ու դեպրեսված խորխորատներ եք ման գալիս, հազար ասի՝ կետոյով ու մսակերությամբ բուժել եմ դեպրեսիաս։
Ես հազար ներողություն եմ խնդրում բոլոր անտակտությունների համար, էս ինչ զգայուն ժողովուրդ դուրս եկանք, տո։
Էն Բյուրն էլ նեղացավ թողեց գնաց, Ղարաբաղը սոված ու անտեր, դուք դրել վիշապ եք քննարկում։
Արեք խոսքի Ծլնգին քննարկենք, մարդը հազիվ հայտնվել էր ։Ճ
Si vis pacem, para bellum
One_Way_Ticket (26.01.2023)
Վիշապ (26.01.2023)
Նոր օրենքը հրացանների համար սահմանափակում է երկարությունը՝
Երևի իբր որ մարդիկ սնայպերություն չանեն, հա՞:Հոդված 4. Քաղաքացիական զենքը
․․․
5) ակոսափող՝ 1500 մմ-ից ոչ ավել երկարություն և 12.7 մմ-ից ոչ ավել տրամաչափ ունեցող փողով հրազեն.
․․․
Նման է, որ կարճը օքեյ ա, բայց տակտիկական կարճափող հրացանները բաճկոնի տակ հանգիստ կարելի է թաքցնել:
Si vis pacem, para bellum
Քանի որ թեմայից շատ էր շեղված, տեղափոխեցի էստեղ:
Երբ ասում եմ` բացարձակ ա, բնականաբար, նկատի չունեմ մարդկանց անհատական ճաշակներ ու նախասիրություններ ենթադրող դեպքերը: Խոսքը համընդհանուր երևույթների մասին ա, որոնք կարելի ա տարածել բոլոր մարդկանց վրա, դե, առնվազն հոգեկան շեղումներ ու խանգարումներ չունեցողների: Գոռալու օրինակը, որ բերեցիր, կարծում եմ, շեղումների շարքից ա, որովհետև ոչ մի առողջ հոգեկանով մարդ չի կարող ուզենալ, որ իրա վրա գոռան: Ինչպես նաև եթե ես, օրինակ, կարմիր գույնն եմ սիրում ու հաճույքով վառ կարմիր շոր կհագնեի, դրանից ես, իհարկե, չեմ եզրակացնի, թե ուրիշներն էլ ուրեմն կուզենան, ու կամայական մարդու, առանց նախօրոք իմանալու, կարմիր շոր չեմ նվիրի: Բայց էնպիսի երևույթները, ինչպիսիք են վիրավորելը, ծաղրելը, ստորացնելը, անհարմար վիճակի մեջ գցելը, ծեծելը, միտումնավոր ներվայնացնելը, կատաղեցնելը, ֆիզիկական կամ հոգեկան ցավ պատճառելը, վերջապես սպանելը, ցանկացած քիչ թե շատ առողջ հոգեկանով, ադեկվատ մարդու համար էլ խիստ անցանկալի բաներ են, ու դրանց հետ կապված կարելի ա վստահաբար կիրառել նշածս օրենքը: Համաձայն չե՞ս:
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ