3D Max-ով եմ աշխատում
Առաստաղի օվալը... 3D Max-ում բոլոր երկրաչափական օբյեկտները տարբեր մակերևույթներից են բաղկացած: Ինչքան շատ են մակերևույթները, այնքան սահուն, կլոր են ստացվում օբյեկտները, սակայն ամեն մի մակերևույթի համար առանձն հաշվարկ է կատարվում համակարգչի կողմից, որը ծանրացնում է համակարգչի աշխատանքը (մանավանդ երբ բարդ աշխատանք ես անում ու լուսավորություն ես դնում): Դրա համար աշխատում ես որքան հնարավոր է քիչ մակերևույթներ ստեղծես, որպեսզի ռենդեր անելուց շատ ժամանակ չտանի: Օրինակ այդ մի նկարը իմ համակարգչով 6 ժամ ռենդեր է արել (ամբողջ գիշեր միացրած եմ թողել որ վերջացնի):
Ինչի կարմիր գույն...
Եթե դա չլիներ, ամբողջ սենյակը միատոն կլիներ: Ամբողջ էֆեկտը դրանում է: Հետո էլ այդ կարմիրը ուշադրություն է գրավում: Անկախ քեզնից հեռուստացույցին ես ուշադրություն դարձնում

Խոհանոցի աթոռը, մետալիկությունը... Ճաշակին ընկեր չկա:

Էջանիշներ