Մանկավարժ
Ո՞վ է մանկավարժը: Ցանկացած մե՞կը, որը սովորել ու ավարտել է մանկավարժական ինստիտուտը:
Դեկտեմբերի արձակուրդներից առաջ մոտեցա աղջկաս բնագիտության ուսուցչուհուն: Կիսամյակը վերջանում էր բայց Նելլին բնագիտությունից ոչ մի գնահատական չուներ որ ես տեղյակ լինեի աղջկաս կարգավիճակի մասին: Մոտեցա ուսուցչուհուն, հարցրեցի Նելլին մասնակցում է՞ դասերին, ո՞նց է սովորում: Ասեց թույլ երեխա է: Զարմացա: Ո՞նց թե թույլ: Դուք իրեն դաս հարցրել ե՞ք, եւ նա չի՞ պատասխանել: Ասաց չէ, չեմ հարցրել: Բա, ո՞նց իմացաք թույլ է: Ասեց դե խելոք նստած է, չի մասնակցում:
Խնդրեցի մյուս դասին անպայման հարցնի ու գնահատի: Ասեց ԼԱՎ:
Հաջորդ դաս տեղի չունեցավ, որովհետեւ հիվանդությունների պատճառով բոլոր դպրոցները փակվեցին: Ավելի լավ: Սկսեցինք ավելի լավ պարապել, պատրաստվել, որ ինչ հարց տա, Նելլին անմիջապես պատասխանի: Պարապել ենք ամեն օր, ես եմ պարապել հետը, հայրը, տատը, հորաքույրը... Մի խոսքով երեխան գերազանց պատրաստ է:
Մեկ շաբաթ է դասերը սկսվել են: Բնագիտություն ունեին չորեքշաբթի եւ ուրբաթ: Չորեքշաբթի երեխային ոչինչ չի հարցնում: Նոր հանձնարարություն է տալիս միանգամից երկու դաս: Երկրորդ դասը Նելլին չի իմանում, թե չի հիշում, ասենք դասարանի կեսից շատը, պարզվեց չէին իմանում, որ հանձնարարված է: Ուրբաթ օրը աղջիկս պատմում է ամբողջ առաջին դասը, ուսուցչուհին հարցեր է տալիս երկրորդ դասից: Նելլին ասում է, որ տեղյակ չէր երկրորդ դասի մասին: Մեր պայմանավորվածության համաձայն նախորդ դասերից հարցեր չի տալիս: Ստանում է 6 միավոր (այս տարի առաջին անգամ) ու լացելով տուն է գալիս՝ հաստատ որոշելով, որ բնագիտության դասը այլեւս չի սովորելու:
Այսօր արդեն կիրակի է, չեմ կարողանում համոզեմ, որ դասը սովորի: Մյուս առարկանները արդեն պատրաստ են, բայց այս մեկը ոչ մի դեպքում չի ուզում սովորի:
Ո՞նց վարվեմ: Մոտենամ խոսոմ նորից խոսե՞մ ուսուցչու հետ, ո՞նց վարվեմ: