Նայել RSS հոսքը

Cyber

Camel ապրանքանիշի առաջխաղացումը

Գնահատել այս գրառումը

Այսօր թիզերային գովազդն իսկական միջուկային զենք է մարքեթոլոգների ձեռքում, բայց քչերին է հայտնի , որ այդպիսի գովազդն առաջին անգամ Camel-ն է օգտագործել : Առաջին թիզերային գովազդը մեկնարկել է Camel բրենդի լույս աշխարհ գալու հետ միասին :
Պետք էր մարքեթինգային հատուկ մոտեցում, որ հնարավոր լիներ կապ հաստատել առանձնապես ոչնչով աչքի չնգնող, ուղտի անհեթեթ պատկերի և բրենդի միջև : Ծխախոտի շուկայում հայտնվելուց մեկ շաբաթ առաջ, տեղի թերթերում հայտնվեց տարօրինակ հայտարարություն` «Ուղտերը», քիչ անց` «Ուղտերը գալիս են»,իսկ հետո` «Վաղը քաղաքում ավելի շատ ուղտեր կլինեն, քան Աֆրիկայում և Ասիայում իրար հետ միասին» : Եվ միայն ծխախոտի վաճառքի հանվելու օրը շփոթված ամերիկացիները այդ նույն թերթերի էջերում տեսան ճշմարտությունը` «Ուղտ ծխախոտներն արդեն այստեղ են», այդ ժամանակ բոլոր ծխողների մոտ ցանկություն առաջացավ փորձել նոր եկած Camel-ը :


Աղբյուր

Ուղարկել «Camel ապրանքանիշի առաջխաղացումը"» Digg-ին Ուղարկել «Camel ապրանքանիշի առաջխաղացումը"» del.icio.us-ին Ուղարկել «Camel ապրանքանիշի առաջխաղացումը"» StumbleUpon-ին Ուղարկել «Camel ապրանքանիշի առաջխաղացումը"» Google-ին

Պիտակներ: ոչ մի Խմբագրել պիտակները
Կատեգորիաներ
Առանց կատեգորիայի

Մեկնաբանություն