Նեղ ուղղվածությամբ ընթերցանական տասնյակ, որում տեղ գտած ստեղծագործությունները խորհուրդ չի տրվում կարդալ քնելուց առաջ. ոչ միայն թույլ նյարդերով մարդկանց: (առանց ինչ-որ լավից վատը հաջորդականության)
1. H.P. Lovecraft - կարճ պատմվածքներ
2. Edgar Poe - կարճ պատմվածքներ (բացումը բնականաբար դասականներով)
3. Arthur Machen - The White People, The Great God Pan և այլն
4. Algernon Blackwood - The Willows, The Wendigo, The Empty House and Other Ghost Stories
5. Joseph Sheridan le Fanu - In a Glass Darkly
6. Charles de Lint - Dreams Underfoot
7. Edward Gorey - Amphigorey-ների շարքը
8. M.R. James - Ghost Stories of an Antiquary
9. Shirley Jackson - We Have Always Lived in a Castle
10. Matthew Gregory Lewis - The Monk
«Ճիշտ և սխալ արարքների մասին պատկերացումներից այն կողմ մի դաշտ կա: Ես քեզ այնտեղ կհանդիպեմ»:
Դատարկություն (07.09.2014), մարդագայլուկ (25.07.2014)
Ոչ հատուկ հերթականությամբ ու հատուկ չընդգրկելով նախորդ ցուցակի ոչ մի գիրք
1. Միլան Կունդերա - «Լինելիության անտանելի թեթևությունը»
2. Միլան Կունդերա - «Անտեղյակություն»
3. Գաբրիել Գարսիա Մարկես - «Նահապետի աշունը»
4. Ռեյ Բրեդբերի - «Մարսյան քրոնիկաներ»
5. Էռնեստ Հեմինգուեյ - «Եդեմի պարտեզը»
6. Հարուկի Մուրակամի - «Կաֆկան ծովափին»
7. Էռնեստ Հեմինգուեյ - սաղ պատմվածքները
8. Հերման Հեսսե - «Տափաստանի գայլը»
9. Ջոնաթան Սաֆրան Ֆոեր - «Ամեն ինչ լուսավորված է»
10. Ֆրանկ Բաում - «Օզի կախարդը»
enna (25.07.2014), Sambitbaba (16.12.2014), Գորտուկ (03.08.2014), Դատարկություն (07.09.2014), մարդագայլուկ (25.07.2014), մարիօ (25.07.2014), Վոլտերա (27.07.2014)
Չգիտեմ ՝ոնց են մարդիկ ընտրում իրենց սիրելի գրքերը,բայց ես կդնեմ էն գրքերը,որոնք ինձ փոխել են ինչ-որ մեծ կամ փոքր չափերով: Անունները դնում են էն լեզվով,որով կարդացել եմ:
1.Герман Гессе-Демиан
2.Հայնրիխ Բյոլլ-Անտերունչ տունը
3.Էռնեստ Հեմինգուեյ-Եվ ծագում է արևը
4.Ժան Պոլ Սարտր-Պատը
5.Джордж Оруэлл-1984
6. Нил Гейман-Американские боги
7. Հերմանն Հեսսե- Տափաստանի գայլը
8.Հերման Հեսսե- Սիդհարթա
9.Милан Кундера-невыносимая легкость бытия
10.Адамс Дуглас- Автостопом по галактике
Վերջին խմբագրող՝ enna: 07.09.2014, 17:00:
Sambitbaba (16.12.2014), Դատարկություն (07.09.2014), մարիօ (07.09.2014), Յոհաննես (16.12.2014), Նիկեա (25.06.2016), Վոլտերա (07.09.2014)
enna (07.09.2014)
- Աստուածաշունչ մատեան
Դավանածս աստվածաբանական և մարդաբարոյական արժեքներիս հիմնական մասի աղբյուրը: Գիրք, որում, մասնավորաբար, ասվում է. «Եթէ մէկն ասի, թէ սիրում է Աստծուն, եւ ատի իր եղբօրը, սուտ է խօսում. ով չի սիրում իր եղբօրը, որին տեսնում է, ինչպէ՞ս կարող է սիրել Աստծուն, որին չի տեսել։»
- Գ. Նարեկացի. Մատեան ողբերգութեան
Մարդասիրական արժեքների և փիիսոփայության մասին հիմնարար աշխատություն:
- Կոմիտաս. Հոդվածներ և ուսումնասիրություններ
Առավել տպավորված հոդվածները գեղջկական երգի և երեխաների կրթության մեջ երգի և պարի դերի ու մատուցման մասին են:
- М. Ильин. Сто тысяч почему
Այս գրքից առաջին անգամ իմացել եմ, թե ինչու է հացը ծակոտկեն և ինչ է նշանակում «կլեպսիդրա»:
- D. Flanagan: Java Script: The Definitive Guide
Ծրագրավորման լեզվի հանգամանալից շարադրման գերազանց օրինակ:
- Ф. Достоевский: Идиот
Էլի մարդասիրության մասին:
- R. Feynman: Surely You're Joking, Mr. Feynman
Տրամաբանության, հումորի, գիտության մասին:
- V. Hugo: Les Miserables
Կրկին մարդասիրության մասին:
- Ф. Достоевский: Униженные и оскорбленные
Նույնը, ինչ որ նախորդ կետում:
- Մ. Ռիդ. Օվկիանոսում կորածները
Չեմ սիրում ոչ օվկիանոսը (ոչ էլ ծովը), ոչ նրա բնակիչներին, բայց գիրքը մանկական հետաքրքրասիրությունը գրգռող ու զարգացնող արտակարգ ձեռնարկ էր: Էլի շատ նման գրքեր եմ կարդացել, սա պարզապես մի օրինակ է:
- M. Marnat: Maurice Ravel
Այստեղ գտել եմ Ռավելի հոդվածն ամերիկյան երաժշտության մասին՝ լի հետաքրքիր մտքերով ու տեսակետներով:
Սրան գումարած՝ դետեկտիվների հեղինակները, Էդգար Պոն, որոշ ֆանտաստներ:
Մի քանի հատ էլ անտանելի գրքեր, որոնց վրա ժամանակ ծախսելու համար հիմա ափսոսում եմ.
- Շ. Բրոնտե. Ջեյն էր
- Ա. Դյումա. Երեք հրացանակիրները (բացառությամբ առաջին հատորի, թերևս): Ընդհանրապես Դյումաի ստեղծագործությունները չեմ սիրում:
- Ա. Էքզյուպերի. Փոքրիկ իշխանը:
- Дж. Голсуорси: Сага о Форсайтах
- М. Митчелл: Унесенные ветром (թե ասա էս տխմարությունները ինչ էին, որ կարդում էիր)
- Charles Dickens: Great Expectations
- H. Murakami: Kafka on the shore
- P. Deitel, H.Deitel, C++
- H. Melville: Moby-Dick
Վերջին խմբագրող՝ ars83: 09.09.2014, 16:22:
Il y a un spectacle plus grand que la mer, c'est le ciel; il y a un spectacle plus grand que le ciel, c'est l'intérieur de l'âme. (V. Hugo, Les Misérables)
Ձայնալար (13.09.2014)
1. Աստվածաշունչ
2. Ա. Մալխասյան, Տիգրան Մեծ
3. Րաֆֆի, բոլոր վեպերը
4. Ժ. Վեռն, Խորհրդավոր կղզի
5. Բ. Պրուս, Փարավոն
6. Ու. Թեքերեյ, Մատանին ու վարդը
7. Ա. Վոլկով, Ուրֆին Ջյուսի փայտե զինվորները
8. Հ. Խաչատրյան, Արտաշես Ա
9. Բոլոր հայ պատմիչների պատմագրքերը
10. Դ. Դեմիրճյան, Վարդանանք
Մար. (12.06.2015)
Փոխվում են ժամանակները, փոխվում են մարդիկ. Համարյա մեկ տարի անց:
1.Չակ Պալանիկ-Մարտական ակումբ
2.Նիլ Գեյման-Ամերիկյան Աստվածներ
3.Ռեյ Բրեդբերի-Խատուտիկի գինի
4. Գ.Գ. Մարկես-Նահապետի աշունը
5.Էռնեստ. Հեմինգուեյ- Ֆիեստա
6.Ջորջ. Օրուել-1984
7.Կուրտ Վոնեգուտ-Կատվի օրորոցը
8.Դենիել Քիզ - Ծաղիկներ Էլջերնոնի համար
9.Հերման Հեսսե-ՈՒլունքախաղ
10.Ալբեր Քամյու- Օտարը
i wanted to destroy something beautiful
delicate (01.06.2015), Freeman (16.12.2014), Sambitbaba (17.12.2014), Յոհաննես (16.12.2014)
Malxas (17.12.2014)
Alphaone (18.12.2014)
Մանկությանս գրքերի ցուցակն էր էս, եկա ափդեյթ անելու: Գնացինք: ^_^
1. Նիլ Գեյման - «Ամերիկյան աստվածներ»
Տոլկինամոլությունը վերափոխվեց գեյմանիայի: Ամերիկյան աստվածները կարդալուց հետո հասկացա, որ էս մարդը կարողանում ա իր գրքերում էնքան լավ համադրի տարբեր ժողովուրդների առասպելները, քաղաքային լեգենդները ու հումորը, որ ուզում ես անընդհատ կարդաս ու կարդաս: «Անանսիի տղաները» աստվածների տրամաբանական շարունակությունն է` աֆրիկյան սարդ-աստծո տղաների մասին, որն էլի շատ լավն էր, թույն հումորով, բայց դե զիջում էր աստվածներին:
Ամեն դեպքում, Գեյման ձյաձյան գլխավորում ա իմ ցանկը:
2. Դուգլաս Ադամս - "The Hitchhiker's guide to the galaxy"
Վերբերի մահագնացներին փոխարինելու եկան ավստոստոպով գալակտիկայում ֆռֆռացող դեմքերը: Եթե կա գիտաֆանտաստիկայից լավ բան, ուրեմն դա հումորով գրված գիտաֆանտաստիկան ա: Դեռ շարքի գրքերից երեքն եմ կարդացել, մնացածը պահում եմ նեղ օրվա համար:
3. Սթիվեն Քինգ - "The Dark Tower"
Թինեյջերությունս ավարտվեց, Փոթթերի մասին պատմող 7 գրքերը գնացին, եկավ "The Dark Tower"-յան յոթնյակը: Ռոլանդի կա-տետին ու իրենց` աշտարակ հասնելու ավարտին դեռ չեմ հասել, Էս երկար ու մեծ գրքերը մի խասյաթ ունեն. սկսում ես մի տեսակ էդ գրքում ապրել, դրա համար էլ դեռ յոթերորդ գիրքը չեմ վերջացրել:
4. Հարպեր Լի - "То kill a mockingbird"
Ռասայական խտրականության մասին ամենաուժեղ գրքերից: Ու միևնույն ժամանակ` տեղով բարություն գիրք: Ատտիկուսը՜:
5. Ջորջ Օրվել - «Անասնաֆերմա» և «1984»
Գրքերը սարսափելիորեն լավն էին: Սարսափելիորեն, որովհետև ոչ միայն էնտեղ անցյալի մասին էր, այլ էն ներկան, որում մենք ապրում ենք, ու միշտ էլ արդիական կմնան, որովհետև մարդիկ դժվար իրենց բնությը փոխեն:
6. Ֆրանց Կաֆկա - «Կերպարանափոխություն»
Մեկ-մեկ մտածում եմ, որ խավարասեր դառնայի, ինձ կշարունակեի՞ն սիրել...
7. Չակ Պալանիկ - "Fight club"
Չէր կարա Պալանիկը իմ ցուցակում չհայտնվեր:
8. Դենիել Քիզ - "Flowers for Algernon"
Էն որ ուզում ես լիքը էս սմայլիկից դնել`
9. Լյուիս Քերոլ - "Alice in Wonderland and Through Looking glass"
Փոքր ժամանակ դուրս չէր եկել ու չէի կարողացել կարդալ: Էս վերջերս կարդում էի, ու հասկացա, որ հավանաբար խնդիրը թարգմանությունն էր, որովհետև էդ բառախաղերը չեմ պատկերացնում, թե հայերեն ոնց կլինեին: Մեկ էլ դզում ա, էս գրքի անտրամաբանական տրամաբանությունը ու բանաստեղծությունները:
10. Նիլ Գեյման, Թերի Փրաթչեթ - "Good Omens"
Ապոկալիպսիսն իրոք, էսքան ծիծաղելի չէր եղել: Երբ որ երկու թույն գրող միասին են գրում, արդյունքը դժվար վատը լիներ:
Տասնյակից դուրս պիտի նշեմ Խեչոյանի «Խնկի ծառեր»-ն ու Վահե Քաչայի ստեղծագործությունները:
Alphaone (18.12.2014), enna (18.12.2014), Sagittarius (10.08.2015), Sambitbaba (17.12.2014), Աթեիստ (17.12.2014), Գորտուկ (19.12.2014), մարդագայլուկ (17.12.2014), մարիօ (17.12.2014), Շինարար (17.12.2014)
1 Ջեյն Օսթին - հպարտություն և նախապաշարմունք
2 Ալեք. Դյումա - Կոմս Մոնտե Քրիստո
3 Սերո Խանզադյան - Մխիթար սպարապետ
4 Րաֆֆի - Խաչագողի հիշատակարանը
5 Ֆրանսուազ Սագան - Բարև, թախիծ
6 Վարդգես Պետրոսյան - վիպակներ
7 Ֆրունզիկ Շաթիրյան - Խարան
Սա էլ ԻՄ թարմացված տասնյակը
Երբ որ նշան են բռնել թիկունքիդ, քո զգաստությունն էլ իմաստ չունի…
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ